relation: http://eprints.zu.edu.ua/17971/ title: Ко-брендинг у рекламі міст creator: Білюк, І. Л. subject: P Філологія. Лінгвістика description: Ко-брендинг як інструмент додаткової реклами міст сприяє їхньому ефективному просуванню в комунікативному середовищі. Використання візуальних елементів у поєднанні з дейктичними знаками, простими синтаксичними конструкціями максимально спрощує процес сприйняття рекламних повідомлень, яким притаманна прагматична поліфункціональність. publisher: Житомир: Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка date: 2015 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/17971/1/%D0%91%D1%96%D0%BB%D1%8E%D0%BA.pdf identifier: Білюк, І. Л. (2015) Ко-брендинг у рекламі міст. "Сучасні лінгвістичні студії ХХІ століття" Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної заочної конференції. с. 5-9. language: ukraine