%0 Journal Article %A Білюк, І. Л. %D 2015 %F zu2:17971 %I Житомир: Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка %J "Сучасні лінгвістичні студії ХХІ століття" Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної заочної конференції %K Ко-брендинг, реклама міст %P 5-9 %T Ко-брендинг у рекламі міст %U http://eprints.zu.edu.ua/17971/ %X Ко-брендинг як інструмент додаткової реклами міст сприяє їхньому ефективному просуванню в комунікативному середовищі. Використання візуальних елементів у поєднанні з дейктичними знаками, простими синтаксичними конструкціями максимально спрощує процес сприйняття рекламних повідомлень, яким притаманна прагматична поліфункціональність.