eprintid: 17991 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 1391 dir: disk0/00/01/79/91 datestamp: 2015-06-24 19:51:01 lastmod: 2015-06-24 19:51:01 status_changed: 2015-06-24 19:51:01 type: article metadata_visibility: show contact_email: ohorona.pr@gmail.com title: Педагогічні умови формування культури безпечної поведінки у студентів language: ukraine abstract: Досліджено теоретичні питання та педагогічні умови формування культури безпечної поведінки у студентів. Виокремлено чотири етапи формування безпечної поведінки. Для реалізації формування культури безпечної поведінки запропоновано технологію підготовки вчителів, яка передбачає реалізацію ціле-мотиваційного, змістового, операційно-діяльнісного, контрольно-оцінного та результативного компонентів keywords: поведінка, культура, безпечна поведінка, вольова сфера, безпека життєдіяльності, цивільний захист educational: підґрунтям для формування безпечної поведінки є система взаємопов'язаних наукових і емпіричних знань, умінь і навичок, що необхідні для формування мотиваційно-вольового, змістовного, операційного компонентів готовності студентів до культури без¬печної поведінки interacttype: expositive learntype: narrativetext creators_name: Малинівська, Л. І. creators_id: ohorona.pr@gmail.com ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_phy full_text_status: public date: 2015-02 date_type: published publication: Науковий журнал «Молодий вчений» number: 2 publisher: ТОВ Видавничий дім "Гельветика" pagerange: 64-66 refereed: TRUE issn: ISSN (Рrіnt): 2304-5809 ISSN (Оnlіnе): 2313-2167 referencetext: 1. Неведомська Є. Формула здоров'я: сторінка методиста / Є. Неведомська // Основи здоров'я та фізич. культура. -2007. - № 5. - С. 20-23. 2. Васильєва Р.Ю. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук «Підготовка майбутніх вчителів до формування безпечної поведінки підлітків», Житомир-2010. - 21 с. 3. Горащук В.П. Теоретичні підходи до формування культури здоров'я школярів / В.П. Горащук // Безпека життєдіяльності. - 2005. - № 5. - С. 58—61. 4. Тополя Л.В. Активні форми навчання у вищій школі / Л.В. Тополя // Didactics of mathematics Problems and investigations. - 2006. - № 26. - С. 65-69. 5. Арустамов Е.А. «Безпека життєдіяльності» підручник під ред., Вид-во «Дашков. К» 2001р. 6. Скляр В.Ф. Здоров'я учнів і навчальний процес. - Педагогічна скарбниця Донеччини - 1997 - № 2. 7. Таранова О., Челах Г. Система роботи здоров збереженого навчального процесу. - Завуч - 2008 - № 19-20. 8. Богданова Г. Підготовка вчителів до формування в учнів життєвих навичок / Г. Богданова // Здоров'я та фізична культура. - 2007. - № 9. - С. 6-7. 9. Єресько О. Особливості змісту шкільного предмета «Основи здоров'я» / О. Єресько // Безпека життєдіяльності. -2005. - № 2. - С. 56-59. 10. Маркова А.К. Формирование мотивации учення в школьном возрасте: пособ. [для учителя] / А.К. Маркова. - М.: Просвещєние, 1983. - 95 с. 11. Постанова Кабінету міністрів України «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти» від 20 квітня 2011 р. № 462. 12. Постанова Кабінету міністрів України «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти» від 23 листопада 2011 р. № 1392. citation: Малинівська, Л. І. (2015) Педагогічні умови формування культури безпечної поведінки у студентів. Науковий журнал «Молодий вчений» (2). с. 64-66. ISSN ISSN (Рrіnt): 2304-5809 ISSN (Оnlіnе): 2313-2167 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/17991/1/%D0%9F%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96_%D1%83%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8_%D0%BA%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0_%D0%B1%D0%B5%D0%B7%D0%BF%D0%B5%D1%87%D0%BD%D0%BE%D1%97.pdf