%0 Journal Article %A Петров, Д. О. %D 2015 %F zu2:18008 %I ЖДУ імені Івана Франка %J Фізичне виховання та спорт у контексті держної програми розвитку фізичної культури В Україні: досвід, проблеми, перспективи %K фізичне виховання студентів, психологічний фактор фізичного виховання, фізичне навантаження, фізичні вправи, фізичний розвиток дитини, завдання фізичного виховання. %P 92-97 %T Науково-методичні рекомендації фізичного виховання студентів %U http://eprints.zu.edu.ua/18008/ %X На сьогоднішній день фізичне виховання є головним та визначальним, на нашу думку, напрямом впровадження фізичної культури і становить органічну частину загального виховання суспільства. Метою будь-якої програми фізичного виховання студентів є формування гармонійно розвинутої особистості, яка здатна досить активно жити у сучасних не простих умовах глобального впливу світової спільноти на особистість. У вказаній роботі автором проаналізовано і розроблено основні рекомендації щодо фізичного виховання студентів, що мають ряд специфічних ознак та особливостей. Також в роботі автором висунено якісно нову концепцію класифікації функцій фізичного виховання для студентів, а саме запропоновано визначення функції «релаксації», тобто переключенння із режиму «розумового навчання» в рухливий режим, що підвищує загальну спортивність особи, рухливість, енергійність та загалом стан здоровя та функції «особистісної», яка має додаткових характер.