eprintid: 18013 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 1500 dir: disk0/00/01/80/13 datestamp: 2015-06-26 12:17:19 lastmod: 2015-06-26 12:19:04 status_changed: 2015-06-26 12:17:19 type: article metadata_visibility: show title: Морфофункціональний стан дітей середнього шкільного віку (за результатами констатуючого експерименту language: ukraine abstract: Вивчено морфофункціональний стан дітей середнього шкільного віку. Антропометричні показники відповідають віковій нормі. Виявлено нижчі резервні можливості дихальної системи. Низькі показники екскреції креатиніну та фосфору пов’язані із недостатньою м’язовою масою тіла та недостатньою тренованістю організму школярів. Для корекції виявлених відхилень нами розроблена та впроваджена у практику добірка рухливих ігор, яку використовують на уроках фізичної культури школярі експериментальної групи обох статей. keywords: діти, морфо-функціональний стан, креатинін, фосфор. creators_name: Шавель, Х. Є. creators_name: Михаць, Т. Р. ispublished: pub subjects: LB subjects: LB1603 divisions: sch_the full_text_status: public date: 2015-05-28 publication: Фізичне виховання та спорт у контексті держної програми розвитку фізичної культури В Україні: досвід, проблеми, перспективи publisher: ЖДУ імені Івана Франка pagerange: 143-145 refereed: TRUE issn: УДК 796.011 referencetext: 1. Актуальні проблеми теорії і методики фізичного виховання : колективна монографія / упоряд. О. М. Вацеба, Ю. В. Петришин, Є. Н. Приступа, І. Р. Боднар. – Л. : ЛДІФК, 2005. – 296 с. 2. Бакіко І. В. Аналіз змісту пріоритетного навчального матеріалу у шкільних програмах із фізичного виховання / І. В. Бакіко // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. – 2006. – № 2. – С. 3–4. 3. Венглярський Г. Б. Рухова активність як стимулятор розвитку організму / Г. Б. Венглярський // Сучасні проблеми фізичного виховання та спорту школярів і студентів України. – Суми, 2003. – С. 178–183. 4. Возний С. С. Здоров’я учнів та перспективи його корекції засобами фізичної культури / С. С. Возний, Б. Г. Кедровський, Ю. О. Ромаскевич // Фізична культура, спорт та здоров’я нації : зб. наук. пр. – Вінниця, 2011. – С. 330–332. 5. Демінська Л. О. Здоров’я та особистість учня як головна цінність педагогічного процесу / Л. О. Демінська / Здоровье для всех : матер. IV Междунар. науч.-практ. конф. – Пинск, 2012. – Ч. 1. – С. 27–32. 6. Пеньковець В. І. Значення занять фізичними вправами в режимі дня дітей шкільного віку / В. І. Пеньковець // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту : зб. наук. пр. / під ред. С. С. Єрмакова. – Харків, 2006. – № 19. – С. 10–14. 7. Хмелевский Ю. В. Основные биохимические константы человека в норме и при патологии / Ю. В. Хмелевский, О. К. Усатенко. – К. : Здоров’я. 1997. – 160 с. 8. Avery M. E. Pediatric medicine / M. E. Avery, L. R. First. – Baltimore, 2004. – 242 р. 9. Rovlans T. W. Developmental aspects of physiological function relating to exercise in Children Medicine / Т. W. Rovlans. – New York, 2008. – 255 s. citation: Шавель, Х. Є., Михаць, Т. Р. (2015) Морфофункціональний стан дітей середнього шкільного віку (за результатами констатуючого експерименту. Фізичне виховання та спорт у контексті держної програми розвитку фізичної культури В Україні: досвід, проблеми, перспективи. с. 143-145. ISSN УДК 796.011 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/18013/1/%D0%A8%D0%B0%D0%B2%D0%B5%D0%BB%D1%8C.pdf