eprintid: 18022 rev_number: 19 eprint_status: archive userid: 3566 dir: disk0/00/01/80/22 datestamp: 2015-06-30 21:04:00 lastmod: 2015-09-01 15:20:03 status_changed: 2015-06-30 21:04:00 type: other metadata_visibility: show title: Розробка мультимедійного електронного підручника для курсу «Комп’ютерна графіка» language: ukraine abstract: Особливістю сучасного розвитку науки, виробництва, культури, побуту є широке впровадження інформаційних технологій, пов’язаних із використанням обчислювальної техніки. Впровадження інформаційних технологій у діяльність навчальних закладів сприяє значному зростанню освітнього та професійного рівня підготовки випускників. Аналіз організації учбового процесу у сучасних навчальних закладах показав збільшення об’єму учбового матеріалу, який виноситься на самостійне вивчення студентами. У зв’язку з цим постає питання підвищення ефективності навчання. Одним із способів досягнення цього є застосування сучасних інформаційних технологій, задачею яких є збір, обробка, зберігання, передача і використання інформації. interacttype: expositive learntype: narrativetext semdensity: low creators_name: Папіжук, Б. І. ispublished: pub subjects: QA75 subjects: QA76 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2015-06-15 date_type: published publisher: Житомирський державний університет імені Івана франка referencetext: 1. Агеев В.Н. Электронные издания ученого назначения: концепция, создание, использование: Учебное пособие / В.Н. Агеев, Ю.Г. Древс. – М.: МГУП, 2003. – 235 с. 1. Аленичева Е.А. Электронный учебник: проблемы создания и оценки качества / Е.А. Аленичева // Высшее образование России. – 2002. - №1. – С. 121-123. 2. Алексюк А.М. Педагогіка вищої освіти України. / А.М. Алексюк. К.:Либіть, 1998. – 557 с. 3. Антонова С.Г. Новое поколение учебной литературы: теоретические и методические предпосылки / С.Г. Антонова, Л.Г. Тюрина //Ун-кая книга. – 2000. - №8. С. 15-18. 4. Балл Г.О. Теория учебных задач: психолого-педагогический аспект / Г.О. Балл. – М.: Педагогика, 1990. – 184 с. 5. Башмаков А.И. Разработка компьютерных учебников и обучающих систем / А.И. Башмаков, И.А. Башмаков. – М.: Филинъ, 2003. – 613 с. 6. Беспалько В.П. Образование и обучение с участием компьютеров. / В.П. Беспалько. – М.: МПСИ, 2002. – 352 с. 7. Беспалько В.П. Педагогика и прогрессивные технологии обучения. / В.П. Беспалько. – М.: Просвещение, 1995. – 208 с. 8. Беркович В.Н. Самостоятельная работа заочников в условиях информатизации учебного процесса / В.Н. Беркович // Информатика и образование. — 2007. — №6. — С. 30—32. 9. Бондар В.І. Дидактика: ефективні технології навчання студентів. / В.І. Бондар. – К.: Вересень, 1996. – 129 с. 10. Бондар В.І. Теоретичні основи і технології педагогічного аналізу: управлінський аспект: Навчальний посібник. / В.І. Бондар. – К., 1996. – 67 с. 11. Бугко А.И. Організація автоматизованого навчання // Бугко А.И., Крилов А.О., Сергєєва Т.П. Інститут комп'ютерних технологій. – К: УМК ВО, 1984. – 274 с. 12. Булах І.С. Комп’ютерна діагностик навчальної успішності. / І.С. Булах. – К.: ЦКМ МОЗ України УДМУ, 1995. – 221 с. 13. Виштак О.В. Критерии создания электронных учебных материалов./ О.В. Виштак . // Педагогика. – 2003. - №8. – С. 19-22. 14. Ганенко А.П. Оформление текстових и графических материалов: Учеб. Пособие. / А.П. Ганенко, Ю.В. Милованов. – М. – 2001. – 352 с. 15. Григорова А.А. Розробка електронних підручників для комп’ютерної системи навчання / А.А. Григорова, О.В. Каширських, Н.В. Гребенюк. // Вісник ХНТУ. – 2005. – №1 (21). – С. 535-537. 16. Гультяев А.К. Проектирование пользовательского интерфейса / А.К.Гультяев, В.А. Машин. - СПб.:КОРОНА-ПРИНТ, 2000. - 352с. 17. Демихов К.Е. На пути к электронному учебнику: системный обучающий модуль: новая форма создания учебного материала / К.Е. Демихов // Ун-кая книга. – 2000. - №8. С. 19-22. 18. Деревнина А.Ю. Принципы создания электронных учебников / А.Ю. деревнина, М.Б. Кошелев, В.А. Семикин. // Открытое образование. – 2001. - №2. – С. 14-17. 19. Древс Ю.Г. Электронный учебник как адаптивная информационная система / Ю.Г. Древс // Ун-кая книга. – 1999. - №7. – С. 26-28. 20. Ершова Т.В. Информационное общество и будущее библиотеки / Т.В. Ершова, Ю.Е. Хохлов. // Российская государсгвенная библиогека. – М. – 2001. - №2. – С. 24-27. 21. Єршова Т.В. Міжвідомча програма Російські електронні бібліотеки підходи і перспективи / Т.В. Єршова, Ю.Е. Чубів. //Електронні бібліотеки. 1999. – №2. – С. 32-35. 22. Журавльова О.Б. Дистанційне навчання: концепція, зміст, керування. / О.Б. Журавльова. – Новосибірськ: Вид – во Сиб. гос. університету телекомунікацій й інформатики, 2001. – 96с. 23. Зимина О.В. Печатные и электронные учебные издания в современном высшем образовании: теорія, методика і практика. / О.В. Зимина. – М.: Изд-во МЭИ, 2003. – 336 с. 24. Зязюн І.А. Психолого-педагогічні проблеми професійної освіти. / І.А. Зязюн. – К., 1994. – 384 с. 25. Іванов В.Ф. Сучасні комп’ютерні технології й засоби масової комунікації: аспекти застосування. / В.Ф. Іванов, О.К. Мелещенко. - Київ: ІЗМН, 1996. – 243с. 26. Іщенко Т.Д. Методика підготовки та застосування електронних посібників / Т.Д. Іщенко, В.В. Ільїн, А.М. Андрющенко, О.М. Ткаченко, Я.М. Рудик. – К.: Аграрна освіта, 2007. – 204 с. 27. Ильина Т.А. Структурно-системный поход к организации обучения. - М.: Знание, 1972. – 88 с. 28. Краснова Г.А. Технологии создания электронных обучающих средств / Г.А. Краснова, Соловов А.В., М.И. Беляев. – М.:МГИУ, 2001. – 304 с. 29. Краснова Г.А. Технологии создания электронных обучающих средств / Г.А. Краснова, М.И. Беляев, Соловов А.В. – М.:МГИУ, 2001. – 224 с. 30. Крегман Д.А. Мультимедиа своими руками. / Д.А. Крегман, А.В. Пушков. – Санкт-Петербург. – 1999. – 254 с. 31. Кречман Д.О. Мультимедиа своими руками / Д.О. Кречман, Пушков А.В. - BHV - Санкт-Петербург, 1999. – 345 с. 32. Крук Б.И. Електронний підручник як засіб суб'єктнооб'єктної інфовзаємодії в процесі навчання // Крук Б.И. Журавльова О.Б., Калачьов И.У. – Новосибірськ: Промінь, 1995. – 241с. 33. Леньков С.Л. Эргономическое проектирование электронных учебников / С.Л. Леньков, Н.Е. Рубцова // Открытое образование. – 2011. - №2. – С. 10- 13. 34. Матросов А.Н. HTML 4.0 в подлиннике / А.Н. Матросов, А.А. Сергеев, М.Н. Чаунин. - BHV – Санкт-Петербург, 1999. – 232 с. 35. Машбиц Е.А. Психолого-педагогические проблемы компютеризации обучения / Е.А. Машбиц. – М.: Педагогика, 1988. – 191 с. 36. Машбиц Е.А. Психологические основы управления учебной деятельностью / Е.А. Машбиц. – К.: Вища школа, 1987. – 183 с. 37. Молочков В.П. Информационные технологи обучения / В.П. Молочков // Компьютерные учебные программы и инновации. – 2004. - №1. – С. 65-68. 38. Монастырев П.Л. Этапы создания электронных учебников / П.Л.Монастырев // Высшее образование в России. – 2001, №5. – С. 103-105. 39. Солодникова С.В. Проектирование электронного учебного пособия в аспекте гуманистической парадигмы образования / С.В. Солодникова // Информатика и образование. — 2009. — №5. — С. 125—128. 40. Румянцев Д.Г. Электронные учебники / Д.Г. Румянцев // Ун-кая книга. – 2002. - №11. – С. 26-27. 41. Алексанкин В.Г. Borland C++ Builder [Електронний ресурс] – http://www.codenet.ru/progr/bcb/borland_builde. 42. Довідник по НТМL. [Електронний ресурс], 2007, – Режим доступу: URL: http://html.manual.ru citation: Папіжук, Б. І. (2015) Розробка мультимедійного електронного підручника для курсу «Комп’ютерна графіка». Житомирський державний університет імені Івана франка. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/18022/1/%D0%9F%D0%B0%D0%BF%D1%96%D0%B6%D1%83%D0%BA.pdf