relation: http://eprints.zu.edu.ua/1805/ title: Соціальні й педагогічні умови розвитку та методологічні основи історико-педагогічного аналізу новаторства в освіті creator: Адаменко, О. В. creator: Хриков, Є. М. subject: LB2300 Вища освіта description: Розглядаються соціальні та педагогічні умови виникнення, методологічні підходи та головні етапи історико-педагогічного аналізу інновацій в освіті – аналіз соціально-педагогічного контексту, в якому функціонувала новаторська школа, аналіз її особливостей, визначення її впливу на педагогічну практику та науку. date: 2007 type: Стаття type: PeerReviewed format: application/pdf language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/1805/1/3.pdf identifier: Адаменко, О. В., Хриков, Є. М. (2007) Соціальні й педагогічні умови розвитку та методологічні основи історико-педагогічного аналізу новаторства в освіті. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (36). с. 20-23. language: ukraine