eprintid: 1805 rev_number: 26 eprint_status: archive userid: 51 dir: disk0/00/00/18/05 datestamp: 2008-11-11 11:56:16 lastmod: 2015-08-14 17:10:18 status_changed: 2008-11-11 11:56:16 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Соціальні й педагогічні умови розвитку та методологічні основи історико-педагогічного аналізу новаторства в освіті language: ukraine abstract: Розглядаються соціальні та педагогічні умови виникнення, методологічні підходи та головні етапи історико-педагогічного аналізу інновацій в освіті – аналіз соціально-педагогічного контексту, в якому функціонувала новаторська школа, аналіз її особливостей, визначення її впливу на педагогічну практику та науку. creators_name: Адаменко, О. В. creators_name: Хриков, Є. М. creators_id: elena_adamenko@mail.ru ispublished: pub subjects: LB2300 full_text_status: public date: 2007 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 36 pagerange: 20-23 refereed: TRUE citation: Адаменко, О. В., Хриков, Є. М. (2007) Соціальні й педагогічні умови розвитку та методологічні основи історико-педагогічного аналізу новаторства в освіті. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (36). с. 20-23. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/1805/1/3.pdf