eprintid: 18205 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 3566 dir: disk0/00/01/82/05 datestamp: 2015-07-21 12:14:41 lastmod: 2017-12-24 20:37:20 status_changed: 2015-07-21 12:14:41 type: article metadata_visibility: show title: Особливості використання віртуальних практичних інтерактивних засобів у процесі навчання фізики language: ukraine abstract: На сьогоднішній день розвиток інформаційних технологій не зупиняє своїх обертів. Набувають попиту серед освітян новітні технічні та інформаційні засоби, що підвищують рівень оволодіння та оперування навчальним матеріалом та розширюють кількісний склад методів навчання. Тому аби якнайшвидше досягнути активності від учнів у пізнавальній діяльності, збільшити якісний показник рівня емоційності сприймання навчального матеріалу й розвинути творче мислення під час пошуку рішення задач з середнім та високим рівнем складності, необхідно активно користуватися різноманітними технічними засобами під час проведення уроків у загальноосвітніх навчальних закладах. interacttype: expositive learntype: narrativetext semdensity: low creators_name: Петровська, Т. Л. creators_name: Карплюк, С. О. creators_id: aleksa@zu.edu.ua ispublished: pub subjects: QA75 subjects: QA76 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2014-12-11 date_type: published publication: Збірник матеріалів II всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2014» publisher: Інститут інформаційних технологій і засобів навчання pagerange: 58-62 refereed: TRUE citation: Петровська, Т. Л., Карплюк, С. О. (2014) Особливості використання віртуальних практичних інтерактивних засобів у процесі навчання фізики. Збірник матеріалів II всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2014». с. 58-62. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/18205/1/%D0%9F%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0.pdf