eprintid: 18206 rev_number: 14 eprint_status: archive userid: 3566 dir: disk0/00/01/82/06 datestamp: 2015-07-21 12:15:13 lastmod: 2015-09-01 16:11:06 status_changed: 2015-07-21 12:15:13 type: article metadata_visibility: show title: Основи педагогічного проектування інформаційного простору за умов використання електронних систем організації конференцій language: ukraine abstract: В сучасному інформаційному суспільстві ІКТ дозволяють ставити і вирішувати значно складніші і надзвичайно актуальні завдання педагогіки — завдання інтелектуального розвитку людини, аналітичного, критичного мислення, творчого потенціалу, самостійності в накопиченні знань, роботі з різними джерелами інформації. На відміну від звичайних технічних засобів навчання (традиційних ТЗН). Застосування електронних систем управління та організації наукової діяльності створює умови для надання освітньому процесу якості неперервності шляхом технологічної інтеграції аудиторної та позааудиторної роботи у систему комбінованого навчання. interacttype: expositive learntype: narrativetext semdensity: low creators_name: Словінська, О. Д. ispublished: pub subjects: QA75 subjects: QA76 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2014-12-11 date_type: published publication: Збірник матеріалів II всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2014» publisher: Інститут інформаційних технологій і засобів навчання pagerange: 71-72 refereed: TRUE referencetext: 1. Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. — K.: Видавничий Дім «Слово», 2005. - 400 с. ISBN 966-8407-47-4 2. Алексюк A.M. Педагогіка вищої освіти України. Історія. Теорія. Підручник для студентів, аспірантів та молодих викладачів вищих навчальних закладів. — K.: Либідь, 1998. — 560 с. — ISBN 966-06-0037-2. 3. Берн Д. Blended learning (смешанное обучение) [Электронный ресурс] / Деклан Берн // Trainings.ru - портал об обучении и развитии персонала. - 2006. - Режим доступа : http://www.trainings.ru/library/articles/?id=6249 4. Биков В. Ю. Моделі організаційних систем відкритої освіти : [монографія] / В. Ю. Биков. - К .: Атіка, 2009. - 684 с. 5. Биков В.Ю. Технологія створення дистанційного курсу: навчальний посібник / Биков В.Ю., Кухаренко В.М. та ін. - Київ: Міленіум, 2008. - 324 с. 6. Бодненко Д.М. Методичні рекомендації щодо підготовки викладачів до використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі [Електронний ресурс] / Бодненко Дмитро Миколайович // Проблеми сучасної педагогічної освіти: педагогіка і психологія. - 2010. - Випуск № 26, частина 2. - Режим доступу http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_guin/pspo/2010_26_2/Bodnenko.pdf. 7. Бодненко Д. М. Підготовка викладачів вищого навчального закладу до здійснення дистанційного навчання : дисертація... к.пед.н.: 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Бодненко Дмитро Миколайович ; Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького. - Черкаси, 2007. - 256 с. 8. Остапенко А. А. Концентрированное обучение как педагогическая технология : дне. ... канд. пед. наук : 13.00.01 - общая педагогика / Остапенко Андрей Александрович; Кубанский гос. ун-т. - Краснодар, 1998. - 200 с. 9. Педагогика / В. А. Сластенин [и др.] - М .: Школа-Пресс, 1998. - 512 с. 10. Крюков В.В. Вопросы создания университетского образовательного портала как части информационной среды вуза / Крюков В. В., Шахгельдян К. И. // Интернетпорталы: содержание и технологии : сб. научн. ст. Вып. 4 / Редкол. : А. Н. Тихонов (пред.) и др.; ФГУ ГНИИ ИТГ "Информика". - М .: Просвещение, 2007. - С. 362 385. citation: Словінська, О. Д. (2014) Основи педагогічного проектування інформаційного простору за умов використання електронних систем організації конференцій. Збірник матеріалів II всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2014». с. 71-72. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/18206/1/%D0%A1%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%20%D0%9E%D0%BB%D1%8C%D0%B3%D0%B0.pdf