%0 Journal Article %A Коршак, Є. %A Пойта І.О., %D 2015 %F zu2:18245 %I ЖДУ ім. І. Франка %J Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.» %K маркетинг послуг, євроінтеграція, послуга %P 136-138 %T Розвиток маркетингу послуг в умовах євроінтеграції %U http://eprints.zu.edu.ua/18245/ %X Удосконалення управління невиробничою сферою і функціонуючого в її рамках ринку послуг вимагає впровадження сучасних методів і прийомів, що дозволяють забезпечити задоволення потреб людини, соціальних груп і суспільства в цілому з урахуванням раціонального використання наявних ресурсів і вирішальних завдання максимально можливої збалансованості між попитом і пропозицією галузей послуг.