relation: http://eprints.zu.edu.ua/18248/ title: Вплив маркетингу на повсякденне життя людей creator: Свінціцький, В. subject: H Соціальні науки (Загальне) description: В наш час ефективний маркетинг став не просто інструментом, яким організації можуть забезпечити підвищення обсягів реалізації продукції, він став фактором успіху організації в конкурентній боротьбі за споживача на ринку. Тому переважна більшість підприємств, пізнаючи переваги застосування маркетингу в процесі виробництва та просуванні товару, впроваджують концепцію маркетингу. publisher: ЖДУ ім. І. Франка date: 2015 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/18248/1/%D1%81%D0%B2%D1%96%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9.pdf identifier: Свінціцький, В. (2015) Вплив маркетингу на повсякденне життя людей. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». с. 85-87. language: ukraine