%0 Journal Article %A Свінціцький, В. %A Калініченко О.О., %D 2015 %F zu2:18248 %I ЖДУ ім. І. Франка %J Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.» %K маркетинг, реклама, бренд %P 85-87 %T Вплив маркетингу на повсякденне життя людей %U http://eprints.zu.edu.ua/18248/ %X В наш час ефективний маркетинг став не просто інструментом, яким організації можуть забезпечити підвищення обсягів реалізації продукції, він став фактором успіху організації в конкурентній боротьбі за споживача на ринку. Тому переважна більшість підприємств, пізнаючи переваги застосування маркетингу в процесі виробництва та просуванні товару, впроваджують концепцію маркетингу.