eprintid: 18248 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 1653 dir: disk0/00/01/82/48 datestamp: 2015-07-27 12:06:41 lastmod: 2015-07-27 12:06:41 status_changed: 2015-07-27 12:06:41 type: article metadata_visibility: show title: Вплив маркетингу на повсякденне життя людей language: ukraine abstract: В наш час ефективний маркетинг став не просто інструментом, яким організації можуть забезпечити підвищення обсягів реалізації продукції, він став фактором успіху організації в конкурентній боротьбі за споживача на ринку. Тому переважна більшість підприємств, пізнаючи переваги застосування маркетингу в процесі виробництва та просуванні товару, впроваджують концепцію маркетингу. keywords: маркетинг, реклама, бренд creators_name: Свінціцький, В. corp_creators: Калініченко О.О. ispublished: pub subjects: H1 divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.» publisher: ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 85-87 refereed: TRUE citation: Свінціцький, В. (2015) Вплив маркетингу на повсякденне життя людей. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». с. 85-87. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/18248/1/%D1%81%D0%B2%D1%96%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9.pdf