relation: http://eprints.zu.edu.ua/18249/ title: Суть і розвиток сарафанного маркетингу creator: Андрійчук, М. subject: H Соціальні науки (Загальне) description: Сарафанному радіо довіряють не лише завдяки правильній роботі маркетологів, які формулюють вивірені інформаційні повідомлення, але, в основному, завдяки тому, що його джерелами є довірені особи – друзі, родичі, знайомі, колеги… Компанія або бренд починає «говорити» вустами найближчого оточення споживача, непомітно та не усвідомлено схиляючи його на свій бік. Людей, які активно розповідають про бренд, діляться враженнями та порадами щодо користування продуктами чи послугами, називають «агентами сарафанного маркетингу» publisher: ЖДУ ім. І. Франка date: 2015 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/18249/1/%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8__%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D1%87%D1%83%D0%BA_2.pdf identifier: Андрійчук, М. (2015) Суть і розвиток сарафанного маркетингу. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». с. 38-41. language: ukraine