eprintid: 18249 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 1653 dir: disk0/00/01/82/49 datestamp: 2015-07-27 12:07:41 lastmod: 2015-07-27 12:07:41 status_changed: 2015-07-27 12:07:41 type: article metadata_visibility: show title: Суть і розвиток сарафанного маркетингу language: ukraine abstract: Сарафанному радіо довіряють не лише завдяки правильній роботі маркетологів, які формулюють вивірені інформаційні повідомлення, але, в основному, завдяки тому, що його джерелами є довірені особи – друзі, родичі, знайомі, колеги… Компанія або бренд починає «говорити» вустами найближчого оточення споживача, непомітно та не усвідомлено схиляючи його на свій бік. Людей, які активно розповідають про бренд, діляться враженнями та порадами щодо користування продуктами чи послугами, називають «агентами сарафанного маркетингу» keywords: маркетинг, сарафанний маркетинг creators_name: Андрійчук, М. corp_creators: Пойта І.О. ispublished: pub subjects: H1 divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.» publisher: ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 38-41 refereed: TRUE citation: Андрійчук, М. (2015) Суть і розвиток сарафанного маркетингу. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». с. 38-41. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/18249/1/%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8__%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D1%87%D1%83%D0%BA_2.pdf