relation: http://eprints.zu.edu.ua/18250/ title: Оцінка конкурентоспроможності підприємства як складова маркетингового дослідження creator: Майгун, А. subject: H Соціальні науки (Загальне) description: Важливим атрибутом ринкової економіки є конкуренція. Сам ринок, механізм його дії не може нормально існувати без розвинутих форм конкуренції. Як слушно стверджував відомий англійський економіст Ф. Хайєк, «суспільства, які покладаються на конкуренцію, успішніше за інших досягають своєї мети ». publisher: ЖДУ ім. І. Франка date: 2015 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/18250/1/%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%9C%D0%B0%D0%B9%D0%B3%D1%83%D0%BD_1.pdf identifier: Майгун, А. (2015) Оцінка конкурентоспроможності підприємства як складова маркетингового дослідження. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». с. 22-24. language: ukraine