%0 Journal Article %A Майгун, А. %A Пойта І.О., %D 2015 %F zu2:18250 %I ЖДУ ім. І. Франка %J Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.» %K конкурентоспроможність, підприємство, маркетингове дослідження %P 22-24 %T Оцінка конкурентоспроможності підприємства як складова маркетингового дослідження %U http://eprints.zu.edu.ua/18250/ %X Важливим атрибутом ринкової економіки є конкуренція. Сам ринок, механізм його дії не може нормально існувати без розвинутих форм конкуренції. Як слушно стверджував відомий англійський економіст Ф. Хайєк, «суспільства, які покладаються на конкуренцію, успішніше за інших досягають своєї мети ».