eprintid: 18250 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 1653 dir: disk0/00/01/82/50 datestamp: 2015-07-27 12:08:27 lastmod: 2015-07-27 12:08:27 status_changed: 2015-07-27 12:08:27 type: article metadata_visibility: show title: Оцінка конкурентоспроможності підприємства як складова маркетингового дослідження language: ukraine abstract: Важливим атрибутом ринкової економіки є конкуренція. Сам ринок, механізм його дії не може нормально існувати без розвинутих форм конкуренції. Як слушно стверджував відомий англійський економіст Ф. Хайєк, «суспільства, які покладаються на конкуренцію, успішніше за інших досягають своєї мети ». keywords: конкурентоспроможність, підприємство, маркетингове дослідження creators_name: Майгун, А. corp_creators: Пойта І.О. ispublished: pub subjects: H1 divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.» publisher: ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 22-24 refereed: TRUE citation: Майгун, А. (2015) Оцінка конкурентоспроможності підприємства як складова маркетингового дослідження. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». с. 22-24. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/18250/1/%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%9C%D0%B0%D0%B9%D0%B3%D1%83%D0%BD_1.pdf