relation: http://eprints.zu.edu.ua/18309/ title: ВИКОРИСТАННЯ АРОМАМАРКЕТИНГУ ПРИ ПРОСУВАННІ ТОВАРУ creator: Свистун, О. subject: H Соціальні науки (Загальне) description: Нині переваги людей, мода, канали інформації стрімко змінюються, руйнуючи звичні та зручні прийоми продажів. Але є методи, які дозволяють впливати на покупця, минаючи його свідомість, і викликати пряму мотивацію до покупки. publisher: ЖДУ ім. І. Франка date: 2015 type: Стаття type: NonPeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/18309/1/%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%A1%D0%B2%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%83%D0%BD_4.pdf identifier: Свистун, О. (2015) ВИКОРИСТАННЯ АРОМАМАРКЕТИНГУ ПРИ ПРОСУВАННІ ТОВАРУ. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». с. 140-142. language: ukraine