<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "ВИКОРИСТАННЯ АРОМАМАРКЕТИНГУ ПРИ ПРОСУВАННІ ТОВАРУ"^^ . "Нині переваги людей, мода, канали інформації стрімко змінюються, руйнуючи звичні та зручні прийоми продажів. Але є методи, які дозволяють впливати на покупця, минаючи його свідомість, і викликати пряму мотивацію до покупки. "^^ . "2015" . . . "ЖДУ ім. І. Франка"^^ . . . "Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.»"^^ . . . . . . . . "О."^^ . "Свистун"^^ . "О. Свистун"^^ . . "Пойта І.О."^^ . . . . . . . "ВИКОРИСТАННЯ АРОМАМАРКЕТИНГУ ПРИ ПРОСУВАННІ ТОВАРУ (Text)"^^ . . . "тези_Свистун_4.pdf"^^ . . . "ВИКОРИСТАННЯ АРОМАМАРКЕТИНГУ ПРИ ПРОСУВАННІ ТОВАРУ (Інший)"^^ . . . . . . "lightbox.jpg"^^ . . . "ВИКОРИСТАННЯ АРОМАМАРКЕТИНГУ ПРИ ПРОСУВАННІ ТОВАРУ (Інший)"^^ . . . . . . "preview.jpg"^^ . . . "ВИКОРИСТАННЯ АРОМАМАРКЕТИНГУ ПРИ ПРОСУВАННІ ТОВАРУ (Інший)"^^ . . . . . . "medium.jpg"^^ . . . "ВИКОРИСТАННЯ АРОМАМАРКЕТИНГУ ПРИ ПРОСУВАННІ ТОВАРУ (Інший)"^^ . . . . . . "small.jpg"^^ . . "HTML Summary of #18309 \n\nВИКОРИСТАННЯ АРОМАМАРКЕТИНГУ ПРИ ПРОСУВАННІ ТОВАРУ\n\n" . "text/html" . . . "H Social Sciences (General)"@en . "H Соціальні науки (Загальне)"@uk . .