eprintid: 18309 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 1653 dir: disk0/00/01/83/09 datestamp: 2015-08-05 07:57:15 lastmod: 2015-08-05 07:57:15 status_changed: 2015-08-05 07:57:15 type: article metadata_visibility: show title: ВИКОРИСТАННЯ АРОМАМАРКЕТИНГУ ПРИ ПРОСУВАННІ ТОВАРУ language: ukraine abstract: Нині переваги людей, мода, канали інформації стрімко змінюються, руйнуючи звичні та зручні прийоми продажів. Але є методи, які дозволяють впливати на покупця, минаючи його свідомість, і викликати пряму мотивацію до покупки. keywords: маркетинг, аромамаркетинг, просування товару creators_name: Свистун, О. corp_creators: Пойта І.О. ispublished: pub subjects: H1 divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2015 date_type: completed publication: Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.» publisher: ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 140-142 refereed: FALSE citation: Свистун, О. (2015) ВИКОРИСТАННЯ АРОМАМАРКЕТИНГУ ПРИ ПРОСУВАННІ ТОВАРУ. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». с. 140-142. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/18309/1/%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%A1%D0%B2%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%83%D0%BD_4.pdf