relation: http://eprints.zu.edu.ua/18310/ title: BLUETOOTH-МАРКЕТИНГ ТА ШЛЯХИ ЙОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ creator: Стеценко, О. subject: H Соціальні науки (Загальне) description: На даний час традиційні технології мобільного маркетингу, такі як, розсилка СМС повідомлень, вже значно втратили свою актуальність через ряд обмежень, зокрема передачу тільки тексту, обмежений розмір повідомлення, а головне – платність. Внаслідок цього, активний розвиток отримав інноваційний напрям мобільного маркетингу – Bluetooth-маркетинг. publisher: ЖДУ ім. І. Франка date: 2015 type: Стаття type: NonPeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/18310/1/%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%A1%D1%82%D0%B5%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_4.pdf identifier: Стеценко, О. (2015) BLUETOOTH-МАРКЕТИНГ ТА ШЛЯХИ ЙОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». с. 142-145. language: ukraine