relation: http://eprints.zu.edu.ua/18311/ title: ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ BLUETOOTH–МАРКЕТИНГУ ТА ПЕРЕШКОДИ НА ШЛЯХУ ЙОГО РОЗВИТКУ creator: Тищук, О. subject: H Соціальні науки (Загальне) description: Традиційні технології мобільного маркетингу, такі як, наприклад, розсилка SMS повідомлень, вже значно втратили свою актуальність, отже й ефективність. В наслідок цього, активний розвиток отримують інноваційні напрями мобільного маркетингу такі як, Bluetooth-маркетинг, пряма реклама з використанням технології глобального позиціювання тощо. publisher: ЖДУ ім. І. Франка date: 2015 type: Стаття type: NonPeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/18311/1/%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%A2%D0%B8%D1%89%D1%83%D0%BA_4.pdf identifier: Тищук, О. (2015) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ BLUETOOTH–МАРКЕТИНГУ ТА ПЕРЕШКОДИ НА ШЛЯХУ ЙОГО РОЗВИТКУ. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». с. 147-149. language: ukraine