%0 Journal Article %A Тищук, О. %A Пойта І.О., %D 2015 %F zu2:18311 %I ЖДУ ім. І. Франка %J Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.» %K Bluetooth-маркетинг, маркетинг %P 147-149 %T ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ BLUETOOTH–МАРКЕТИНГУ ТА ПЕРЕШКОДИ НА ШЛЯХУ ЙОГО РОЗВИТКУ %U http://eprints.zu.edu.ua/18311/ %X Традиційні технології мобільного маркетингу, такі як, наприклад, розсилка SMS повідомлень, вже значно втратили свою актуальність, отже й ефективність. В наслідок цього, активний розвиток отримують інноваційні напрями мобільного маркетингу такі як, Bluetooth-маркетинг, пряма реклама з використанням технології глобального позиціювання тощо.