eprintid: 18311 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 1653 dir: disk0/00/01/83/11 datestamp: 2015-08-05 07:57:27 lastmod: 2015-08-05 07:57:27 status_changed: 2015-08-05 07:57:27 type: article metadata_visibility: show title: ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ BLUETOOTH–МАРКЕТИНГУ ТА ПЕРЕШКОДИ НА ШЛЯХУ ЙОГО РОЗВИТКУ language: ukraine abstract: Традиційні технології мобільного маркетингу, такі як, наприклад, розсилка SMS повідомлень, вже значно втратили свою актуальність, отже й ефективність. В наслідок цього, активний розвиток отримують інноваційні напрями мобільного маркетингу такі як, Bluetooth-маркетинг, пряма реклама з використанням технології глобального позиціювання тощо. keywords: Bluetooth-маркетинг, маркетинг creators_name: Тищук, О. corp_creators: Пойта І.О. ispublished: pub subjects: H1 divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2015 date_type: completed publication: Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.» publisher: ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 147-149 refereed: FALSE citation: Тищук, О. (2015) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ BLUETOOTH–МАРКЕТИНГУ ТА ПЕРЕШКОДИ НА ШЛЯХУ ЙОГО РОЗВИТКУ. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». с. 147-149. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/18311/1/%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%A2%D0%B8%D1%89%D1%83%D0%BA_4.pdf