relation: http://eprints.zu.edu.ua/18312/ title: ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ТОРГОВОЇ МАРКИ creator: Харчук, Д. subject: H Соціальні науки (Загальне) description: Процвітання підприємства забезпечується швидким залученням і утриманням споживачів своїми інноваційними високоякісними товарами, розширенням і зміцненням ринкових позицій, рівнем прийнятних цін. Роль торгової марки являється універсальною як для торгівлі товарами широкого вжитку, так і для промислових ринків, венчурних підприємств та постачальників послуг. publisher: ЖДУ ім. І. Франка date: 2015 type: Стаття type: NonPeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/18312/1/%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%A5%D0%B0%D1%80%D1%87%D1%83%D0%BA1.pdf identifier: Харчук, Д. (2015) ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ТОРГОВОЇ МАРКИ. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». с. 32-33. language: ukraine