%0 Journal Article %A Харчук, Д. %A Пойта І.О., %D 2015 %F zu2:18312 %I ЖДУ ім. І. Франка %J Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.» %K маркетинг, торгова марка, імідж %P 32-33 %T ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ТОРГОВОЇ МАРКИ %U http://eprints.zu.edu.ua/18312/ %X Процвітання підприємства забезпечується швидким залученням і утриманням споживачів своїми інноваційними високоякісними товарами, розширенням і зміцненням ринкових позицій, рівнем прийнятних цін. Роль торгової марки являється універсальною як для торгівлі товарами широкого вжитку, так і для промислових ринків, венчурних підприємств та постачальників послуг.