<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ТОРГОВОЇ МАРКИ"^^ . "Процвітання підприємства забезпечується швидким залученням і утриманням споживачів своїми інноваційними високоякісними товарами, розширенням і зміцненням ринкових позицій, рівнем прийнятних цін. Роль торгової марки являється універсальною як для торгівлі товарами широкого вжитку, так і для промислових ринків, венчурних підприємств та постачальників послуг."^^ . "2015" . . . "ЖДУ ім. І. Франка"^^ . . . "Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.»"^^ . . . . . . . . "Д."^^ . "Харчук"^^ . "Д. Харчук"^^ . . "Пойта І.О."^^ . . . . . . . "ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ТОРГОВОЇ МАРКИ (Text)"^^ . . . "тези_Харчук1.pdf"^^ . . . "ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ТОРГОВОЇ МАРКИ (Інший)"^^ . . . . . . "lightbox.jpg"^^ . . . "ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ТОРГОВОЇ МАРКИ (Інший)"^^ . . . . . . "preview.jpg"^^ . . . "ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ТОРГОВОЇ МАРКИ (Інший)"^^ . . . . . . "medium.jpg"^^ . . . "ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ТОРГОВОЇ МАРКИ (Інший)"^^ . . . . . . "small.jpg"^^ . . "HTML Summary of #18312 \n\nФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ТОРГОВОЇ МАРКИ\n\n" . "text/html" . . . "H Social Sciences (General)"@en . "H Соціальні науки (Загальне)"@uk . .