eprintid: 18312 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 1653 dir: disk0/00/01/83/12 datestamp: 2015-08-05 07:57:33 lastmod: 2015-08-05 07:57:33 status_changed: 2015-08-05 07:57:33 type: article metadata_visibility: show title: ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ТОРГОВОЇ МАРКИ language: ukraine abstract: Процвітання підприємства забезпечується швидким залученням і утриманням споживачів своїми інноваційними високоякісними товарами, розширенням і зміцненням ринкових позицій, рівнем прийнятних цін. Роль торгової марки являється універсальною як для торгівлі товарами широкого вжитку, так і для промислових ринків, венчурних підприємств та постачальників послуг. keywords: маркетинг, торгова марка, імідж creators_name: Харчук, Д. corp_creators: Пойта І.О. ispublished: pub subjects: H1 divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2015 date_type: completed publication: Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.» publisher: ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 32-33 refereed: FALSE citation: Харчук, Д. (2015) ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ТОРГОВОЇ МАРКИ. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». с. 32-33. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/18312/1/%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%A5%D0%B0%D1%80%D1%87%D1%83%D0%BA1.pdf