%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Арешонков, В. Ю. %D 2008 %F zu2:1841 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 37 %P 47-52 %T Толерантність як складова професіоналізму викладачів системи після дипломної педагогічної освіти %U http://eprints.zu.edu.ua/1841/ %X У статті розглянуто сутність поняття "толерантність" як чинника налагодження партнерських стосунків між тими, хто навчає, і тими, хто навчається в умовах демократизації сучасного українського суспільства і гуманізації освітнього процесу. Доведено, що толерантність є необхідною складовою психолого-педагогічного інструментарію викладача в його професійній діяльності, важливим елементом суб’єкт-суб’єктних відносин на рівні "вчитель" – "учень".