eprintid: 18462 rev_number: 15 eprint_status: archive userid: 65 dir: disk0/00/01/84/62 datestamp: 2015-09-07 12:44:41 lastmod: 2016-03-07 01:03:25 status_changed: 2015-09-07 12:44:41 type: thesis metadata_visibility: show item_issues_id: duplicate_title_18352 item_issues_type: duplicate_title item_issues_description: Duplicate title to Новіцька, І. В. (2015) Формування професійних умінь майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін у процесі розв’язування педагогічних задач. Other thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка. item_issues_timestamp: 2015-09-09 19:34:28 item_issues_status: discovered item_issues_count: 1 title: Формування професійних умінь майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін у процесі розв’язування педагогічних задач language: ukraine abstract: Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти creators_name: Новіцька, І. В. ispublished: unpub subjects: L1 divisions: sch_dep full_text_status: public date: 2015 date_type: published institution: Житомирський державний університет імені Івана Франка department: кафедра thesis_type: phd referencetext: 1. Абдуллина О. А. Общепедагогическая подготовка учителя в системе высшего педагогического образования: для пед. спец. высш. учеб. Заведений / Оксана Алексеевна Абдуллина. – 2-е изд. перераб. и доп. – М. : Просвещение, 1990. – 141 с. 2. Абульханова-Славская К. А. Стратегия жизни / К. А. Абульханова- Славская. – М. : Мысль, 1991. – 299 с. 3. Ананьев Б. Г. Билатеральное регулирование как механизм поведения / Б. Г. Ананьев // Вопросы психологи. – 1963. – № 5.– С. 84 – 96. 4. Антоненко С. С. Формирование у студентов педагогических институтов умений воспитательной работы с участием старших классов: Дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С. С. Антоненко. – Киев, 1978. – 175 с. 5. Антонова О. Є. Підготовка майбутнього вчителя до роботи з обдарованими учнями як складова його професійної компетентності / О. Є. Антонова // Вісник Житомирського педагогічного університету. – 2003. – Вип. 12. – С. 66 – 69. 6. Анциферова Л. И. Развитие личности специалиста как субъекта своей профессиональной жизни / Л. И. Анциферова // Психологические исследования проблемы формирования личности профессионала / Под ред. В. А. Бодрова. – М. , 1991. – С. 34 – 67. 7. Астафурова Т. Н. Стратегии коммуникативного поведения в профессионально-значимых ситуациях межкультурного общения (лингвистический и дидактический аспекты): Автореф... д-ра пед. наук. / Т. Н. Астафурова. – М. , 1997. – 38 с. 8. Бабанский Ю. К. Оптимизация педагогического процесса : в вопросах и ответах / Ю. К. Бабанский. – [2-е изд.]. – К. : Радянська школа, 1983. – 287 с. 130 9. Багас О. П. Підвищення психофізичної готовності курсантів до майбутньої службової діяльності в Прикордонних військах України: Дис... канд. пед. наук: 20.02.02 / О. П. Багас. – Хмельницький, 2000. – 188 с. 10. Багиев Г. Л. Руководство к практическим занятиям по маркетингу с использованием кейс-метода [Електронний ресурс] / Г. Л. Багиев, В. Н. Наумов. – Режим доступа: http://www.marketing.spb.ru/read/m21/ 11. Бажин И. И. Исследование систем управления / И. И. Бажин // Компакт-учебник. – Харьков: Консум, 2004. – 336 с. 12. Балл Г. А. Теория учебных задач: Психолого-педагогический аспект / Г. А. Балл. – М. , 1990.– 184 с. 13. Балл Г. О. Духовність професіонала і педагогічне сприяння її становленню: орієнтири психологічного аналізу / Г. О. Балл // Професійна освіта: педагогіка і психологія: Українсько-польський щорічник / За ред. Т. Левовицького, І. Зязюна, І. Вільш, Н. Ничкало. – Ченстохова-Київ, 2000. – С. 217 – 232. 14. Балл Г. О. Формування готовності до професійної праці у контексті гуманізації освіти / Г. О. Балл, П. С. Перепелиця // Психологічні аспекти гуманізації освіти: книга для вчителя. – за ред. Г. О. Балла]. – К. – Рівне, 1996. – C. 58 – 67. 15. Батышев С. Я. Энциклопедия профессионального образования / С. Я. Батышев. – В 3 т. – М.: Профобразование, 1998. – Т. 2. – 440 с. 16. Баяновська М. До питання підготовки вчителя національної школи / Марія Баяновська, Володимир Сагарда // Учитель національної школи. – Ч. 1. – Тернопіль, 1991. – С. 188 – 189. 17. Белкин А. С. Ситуация успеха. Как ее создать: книга для учителя / Белкин А. С. – М. : Просвещение, 1991. – 176 с. 18. Белозерцев Е. П. Учитель труда : состояние и перспективы профессиональной подготовки / Е. П. Белозерцев // Советская педагогика. – 1983. – № 6. – С. 93 – 99. 131 19. Беляева А. П. Дидактические принципы профессиональной подготовки в профтехучилищах: Метод. пособие. / А. П. Беляева. – М. : Высш. шк., 1991. – 208 с. 20. Бережнова Е. В. Основы учебно-исследовательской деятельности студентов: Учеб. для студ. сред. пед. учеб. заведений / Е. В. Бережнова, В. В. Краевский. – М. : Издательский центр "Академия", 2005. – 128 с. 21. Березюк О. С. Моделювання педагогічних ситуацій як засіб підготовки майбутнього вчителя до спілкування з учнями : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Олена Станіславівна Березюк. – К. , 1995. –183 с. 22. Беспалько В. П. Опыт разработки и использования критерия качества усвоения знаний / В. П. Беспалько // Советская педагогика. – 1968. – № 4. – С. 66 – 67. 23. Беспалько В. П. Педагогика и прогрессивные технологии обучения / Беспалько В. П. – М. : Изд-во инс. проф. обр. мин. обор. России, 1995. – 336 с. 24. Біляковська О. О. Педагогічні задачі як засіб активізації навчально- пізнавальної діяльності студентів / О. О. Біляковська // Проблеми сучасної педагогічної освіти: зб. ст. – Ялта, 2010. – Вип. 29, ч. 1. – С. 11 – 16. 25. Бобохужаев Ш.И. Инновационные методы обучения: особенности кейс-стади метода обучения и пути его практического использования / Ш.И. Бобохужаев З.Ю. Юлдашев. – Ташкент: „IQTISOD-MOLIYA”, 2006. – 88 с. 26. Бобрусь І. С. Поточний контроль як інструмент управління процесом пізнання у вузі / І .С .Бобрусь, М. В. Бакум // Нові технології навчання. – 1995. – Вип. 14. – С. 140 – 144. 27. Бондаренко О. Р. Методические особенности организации социально- психологического тренинга учителей / О. Р. Бондаренко // Диагностика и развитие педагогических способностей. – Н.–Новгород, 1992. – С. 111 – 20. 132 28. Бордовская Н. В. Педагогика / Н. В. Бордовская, А. А. Реан // Учебник для вузов. – СПб. : Изд-во "Питер", 2000. – 304 с. 29. Брескіна Л. В. Професійна підготовка майбутніх вчителів інформатики на основі сучасних мережевих інформаційних технологій : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 / Брескіна Лада Валентинівна. – К. , 2003. – 229 с. 30. Вакалюк Т. А. Підготовка майбутніх учителів інформатики до розвитку логічного мислення старшокласників : теоретико- методологічний аспект : монографія / Тетяна Анатоліївна Вакалюк. – Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. – 236 c. 31. Варданян Ю. В. Строение и развитие профессиональной компетентности специалиста с высшим образованием: (На материале подготовки педагога и психолога) : Дис… д-ра пед. наук: 13.00.01 / Ю. В. Варданян. – М. , 1998. – 353 с. 32. Васильев И. Б. Профессиональная педагогіка : Конспект лекций для студентов инж.-пед. спец. / И. Б. Васильев. – Х. , 1999. – 151 с. 33. Васянович Г. П. Педагогічна етика: навч.-метод. посіб. / Г. П. Васянович – Л. : Норма, 2005. – 344 с. 34. Вдовиченко Р. П. Система організаційно-педагогічної діяльності міського управління освіти з підвищення компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів: монографія / Р. П. Вдовиченко, Л. М. Калініна, В. Д. Чайка; за ред. Л. М. Калініної. – К. ; Миколаїв : Іліон, 2007. – 528 с. 35. Вербицкий А. А. Активное обучение в высшей школе: контекстный поход / А. А. Вербицкий. – М. : Высшая школа, 1991. – 208 с. 36. Веретина О. Р. Ролевая игра как метод моделирования диалога / О. Р. Веретина. – СПб. , 1993. – 18 с. 37. Виноградова М. Д. Коллективная познавательная деятельность и воспитание школьников / М. Д. Виноградова, И. Б. Первин. – М. : Просвещение, 1977. – 196 с. 133 38. Вишневський О. І. Теоретичні основи сучасної української педагогіки : навч. посіб. / О. І. Вишневський. – К. : Знання, 2008. – 566 с. 39. Вітвицька С. С. Основи педагогіки вищої школи : підручник за модульно-рейтинговою системою навчання для студентів магістратури / Вітвицька С. С. – К. : Центр навчальної літератури, 2006. – 384 с. 40. Выготский Л. С. Психология развития человека / Л. С. Выготский. – М. : Эксмо, 2006. – 1135 с. 41. Галузева концепція розвитку неперервної педагогічної освіти [Електронний ресурс]. – Режим доступу : URL : http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/36816/ – Назва з екрана. 42. Гафарова Е. А. Задачный подход в решении проблемы формирования творческих умений старшеклассников при изучении компьютерных информационных технологий // Известия РГПУ им. А. И. Герцена, 2006. –№ 23. – С.116 – 119. 43. Гершунский Б. С. Педагогическая прогностика : методология, теория, практика / Б. С. Гершунский. – К. : Вища школа, 1986. – 200 с. 44. Гнітецький Л. В. Формування потреби займатися фізичними вправами у діей молодшого шкільного віку: Автореф. дис. … канд. наук з фіз. вих. і спорту: 24.00.02 / Л. В. Гнітецький. – Луцьк, 2000. – 23 с. 45. Годник С. М. Педагогические ситуации в воспитании школьников / С. М. Годник, Л. Ф. Спирин, М. Л. Фрумкин. – Воронеж : Изд-во ВГУ, 1985. – 143 с. 46. Гончаренко С. У. Методика як наука / С. У. Гончаренко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. – К , 2001.– Вип. 1.– С. 86 – 95. 47. Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – 376 с. 48. Горшков М. К. Прикладная социология : учеб. пособ. для вузов / М. К. Горшков, Ф. Э. Шереги. – М. : Центр соц. прогнозирования, 2003. – 312 с. 134 49. Гриньова М. В. Формування педагогічної культури майбутнього вчителя (теоретичний та методичний аспекти) / М. В. Гриньова. – Х. : Основа, 1998. – 300 с. 50. Гришин Д. М. Диагностика познавательных интересов и склонностей учащихся: конкретные методики / Д. М. Гришин – Калуга : АПН СССР, Институт теории и истории педагогики. Мятлевская школа- лаборатория, 1990. – 30 с. 51. Давиденко В. Т. Педагогические мастерские: интеграция отечественного и зарубежного опыта / В. Т. Давиденко. – СПб : Питер, 1995. – 378 с. 52. Даниленко М. В., Даниленко Л. І. Педагогічні задачі: навчальний посібник / М. В. Даниленко, Л. І. Даниленко – К. : Вища школа, 1991. – 197 с. 53. Дахин А. Н. Моделирование в педагогике / А. Н. Дахин // Идеи и идеалы. – 2010. – Т. 2. – № 1 (3). – С. 11 – 20. 54. Державна програма "Вчитель" [Електронний ресурс]. – Режим доступу : URL : http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/379-2002- %D0%BF. – Назва з екрана. 55. Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології: навчальний посібник / Дичківська І. М. – К. : Академ. видав., 2004. – 352 с. – ISBN 966-8226-17-8. 56. Долгова В. И. Изучение направленности личности как путь обеспечения ее профессиональной подготовки. Социальный педагог : подготовка и деятельность / В. И. Долгова. – Челябинс, 1994. – 100 с. 57. Долгоруков А. Метод case-study как современная технология профессионально-ориентированного обучения [Електронний ресурс] / А. Долгоруков. – Режим доступу : URL : http://www.vshu.ru/lections.php?tab_id=3&a=info&id=2600. – Назва з екрану. 58. Дубасенюк О. А. Професійна підготовка майбутнього вчителя до педагогічної діяльності: монографія / О. А. Дубасенюк, Т. В. Семенюк, 135 О. Є. Антонова. – Житомир : Житомир. держ. пед. ун-т, 2003. – 193 с. 59. Дубасенюк О. А. Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку : [монографія] / [авт. колектив за заг. ред. проф. О. А. Дубасенюк]. – [вид. 2-е] – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2008. – 396 с. 60. Дубасенюк О. А. Професійно-педагогічні задачі : типологія та технологія розв’язання : Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / О. А. Дубасенюк, О. В. Вознюк. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2010. – 272 с. 61. Емец А. И. Формирование педагогической направленности личности учителя физической культуры в процессе спортивной специализации: Автореф. дис… канд. пед. наук: 13.00.01 / А. И. Емец. – К. , 1985. – 24 с. 62. Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України; [гол. ред. В. Г. Кремень]. – К. : Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с. 63. Зайцев В. В. Проблемы развития акмеологического образования / В. В. Зайцев, А. М. Зимичев // Проблемы развития системы акмеологических наук (под ред. Н. В. Кузьминой и А. М. Зимичева). – СПб. : Изд. СПАА, 1996. – С. 53 – 106. 64. Закон України "Про вищу освіту" [Електронний ресурс]. – Режим доступа : http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1556-18. 65. Закс Л. Статистическое оценивание / Л. Закс; [пер. с нем.]. – М. : Статистика, 1976. – 598 с. 66. Запрудский Н. И. Эффективная школа / Н. И. Запрудский. – М. , 2004. – С. 7 – 13. 67. Захарова И.Г. Информационные технологии в образовании: учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений / Ирина Гелиевна Захарова. – [2-е изд., стер.]. – М.: Издательский центр „Академия”, 2005. – 340 с. 68. Зеер Э. Ф. Психология личностного ориентированного профессионального образования / Эвальд Фридрихович Зеер. – Екатеринбург : Изд-во Урал. гос.про. пед ун-та; 2000. – 258 с. 136 69. Зигмантович С. В. Компетентностный поход к профессиональной подготовке будущих библиотекарей [Електронний ресурс] / С. В. Зигмантович. – Режим доступа : http://gpntb.ru/win/interevents/crimea2005/disk/31.pdf. – Назва з екрана. 70. Зимняя И. А Ключевые компетентности как результативно-целевая основа компетентностного подхода в образовании. Авторская версия/ И. А. Зимняя. – М. : Исследовательский центр проблем качества подготовки специалистов, 2004. – 42 с. 71. Золочевська М. В. Методична підготовка майбутнього вчителя інформатики до використання дослідницьких методів у шкільному навчанні : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.02 "Теорія і методика навчання (інформатика)" / М. В. Золочевська. – К. , 2011. – 20 с. 72. Ильина Т. А. Понятие педагогической технологии в современной буржуазной педагогике / Т. А. Ильина // Советская педагогика. – 1971. – № 9. – С. 123 – 143. 73. Ионова Е. Н. Вальдорфская педагогика: Генетико-методологические аспекты / Е. Н. Ионова. – Харьков : Бизнес-Информ., 1997. – 300 с. 74. Исаев И. Ф. Профессионально-педагогическая культура преподавателя / И. Ф. Исаев. – М. : Издат. центр "Академия", 2002. – 208 с. 75. Кабанова-Меллер Е. Н. Психология формирования знаний и навыков у школьников / Е. Н. Кабанова-Меллер. – М. : изд-во Акад. Пед. наук РСФСР, 1962. – 376 с. 76. Кайдалова Л. Г. Педагогічні технології формування професійних умінь і навичок студентів вищого фармацевтичного закладу : дис. … канд. пед. наук : 13.00.04 / Лілія Григорівна Кайдалова. – Х. , 2003. – 217 с. 77. Калінін В. О. Педагогічна технологія "діалог культур" як засіб формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови : [монографія] / В. О. Калінін; [за заг. ред. проф. О. А. Дубасенюк]. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2007. – 276 с. 137 78. Калінін О. В. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами діалогу культур: дис. … канд. пед. наук : 13.00.04 / Вадим Олександрович Калінін. – Житомир, 2005. – 307 с. 79. Калініна Л. М. Система інформаційного забезпечення управління загальноосвітнім навчальним закладом : дис. … д-ра пед. наук : 13.00.06 / Людмила Миколаївна Калініна. – К. , 2008. – 471 с. 80. Каплинский В. В. Формирование коммуникативных умений будущего учителя на основе проблемных педагогических ситуаций: Дис…канд.пед.наук: 13.00.01. – К. , 1993. – 164 с. 81. Каплінський В. В. 100 складних ситуацій на уроках та поза уроками: шукаємо рішення. Навчальний посібник для майбутніх учителів / В. В. Каплінський. – Вінниця : ТОВ «Ніланд ЛТД», 2015. – 80 с. 82. Каплінський В. В. Різновиди педагогічних ситуацій та їх використання на заняттях з дисциплін педагогічного циклу/ В. В. Каплінський // Наукові записки. ВДПУ ім. М. Коцюбинського. – Вип. 6. – Сер.: Педагогіка і психологія. – Вінниця, 2002. – С. 177 – 180. 83. Караван Ю. В. Нетрадиційні форми лекцій у вищій школі [Електронний ресурс] / Ю. В. Караван, А. О. Саницька, М. С. Ташак. – Режим доступу: URL : http://nauka.zinet.info/15/karavan.php. – Назва з екрана. 84. Карпюк Р. П. Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до розв'язання педагогічних ситуацій: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти"/ Р. П. Карпюк. – Вінниця, 2005. – 20 с. 85. Кашапов М. М. Психология педагогического мышления : монографія / М. М. Кашапов. – СПб. : Алетейя, 2000 – 463 с. 86. Кейс-метод – яскравий приклад інтерактивних технологій [Електронний ресурс]. – Режим доступу : URL : https://pedkab.wordpress.com/2013/01/28/%D0%BA%D0%B5%D0%B9%D 1%81-%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4/. – Назва з екрану. 87. Кириленко Н. М. Педагогічні умови застосування комп'ютерних 138 дидактичних ігор у фаховій підготовці майбутніх учителів математики й інформатики : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти"/ Н. М. Кириленко. – Вінниця, 2010. – 20 с. 88. Кирсанов А. А. Методологические и методические основы профессионально-педагогической подготовки преподавателя высшей технической школы / А. А. Кирсанов, В. Г. Иванов, Л. И. Гурье. – Казань, 1997. – 78 с. 89. Кичук Н. В. От творчества учителя к творчеству ученим / Н. В. Кичук. – Измаил, 1992. – 96 с. 90. Класифікація кейсів [Електронний ресурс]. – Режим доступу : URL : http://www.casemethod.pu/basel.php?tbl=artikel&id=5/. – Назва з екрану. 91. Класифікація кейсів [Електронний ресурс]. – Режим доступу : URL : http://www/hr-training.net/statya/mihajlova_l.shtml. – Назва з екрану. 92. Климов Е. А. Психология профессионала / Е. А. Климов. – М. , 1996. – 400 с. 93. Климов Е. А. Психология профессионального самоопеределения / Е. А. Климов. – Ростов на Дону, 1995. – 512 с. 94. Климчук В. О. Розвиток внутрішньої мотивації / В. О. Климчук // Синергетика: процеси самоорганізації технічних, технологічних та соціальних систем: Матеріали Першої всеукр. наук. конференції. 17–18 червня 2003 року, м. Житомир / Ред. І. Г. Грабар. – Житомир, 2003. – С. 75 – 78. 95. Ковальчук В. А. Методичні основи розв’язання соціально- педагогічних задач упроцесі підготовки майбутніх учителів : дис. … канд. пед. наук : 13.00.04 / Валентина Антонівна Ковальчук. – Житомир. – 2000. – 189 с. 96. Ковальчук В. В. Основи наукових досліджень : навч. посіб. / В. В. Ковальчук, Л. М. Моїсеєв. – [3-е вид.] – К. : Професіонал, 2005. – 240 с. 139 97. Ковальчук Г.О. Активізація навчання в економічній освіті: навчальний посібник / Г. О. Ковальчук. – К. : КНЕУ, 1999. – 128 с. 98. Козаков В. А. Самостоятельная работа студентов и ее информационно-методическое обеспечение : Учеб. пособие / В. А. Козаков. – К. : Вища шк., 1990. – 248 с. 99. Комар О. А. Теоретичні та методичні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування інтерактивної технології : дис. … доктора пед. наук : 13.00.04 / Комар Ольга Анатоліївна. – Умань, 2011. – 512 с. 100. Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи: Бібліотека з освітньої політики / За заг. ред. О. В. Овчарук. – К : "К. І. С.", 2004. – 112 с. 101.Кондрашова Л. В. Сборник педагогических задач : учеб. пособ. для студ. пед. ин-ов / Л. В. Кондрашова. – М. : Просвещение. – 1987. – 144 с. 102. Концепція математичної освіти 12-річної школи. Проект // Математика в школі. – 2002. – № 2. – С. 12 – 17. 103. Костюк Г. С. Навчально-виховний процес і психологічний розвиток особистості /Г. С. Костюк / Під ред. Л. М. Проколієнко. – К. : Рад. школа, 1989. – 608 с. 104. Краевский В. В. Проблемы научного обоснования обучения: (Методол. анализ) / В. В. Краевский. – М. : Педагогика, 1977. – 264 с. 105. Краєвський В. В. Предметное и общепредметное в образовательных стандартах / В. В. Краєвський, А. В. Хуторський // Педагогика. – 2003. – № 3. – С. 3 – 10. 106. Кудрявцев Т. В. Психология технического мышления. Процесс и способы решения технических задач / Т. В. Кудрявцев. – М. , 1975. – 302 с. 107. Кузьмина Н. В. Методы системного педагогического исследования / Нина Васильевна Кузьмина. – Л. : Изд-во ЛГУ, 1980. – 172 с. 140 108. Кузьмина Н. В. Научно-практические методы анализа педагогической ситуации : Психология – производству и воспитанию / Н. В. Кузьмина. – Л. , 1977. – С. 211 – 224. 109. Кузьмина Н. В. Основы вузовской педагогіки : Учебное пособие для студ. ун-та / Н. В. Кузьмина. – Л. : Изд-во ЛГУ, 1972. – 311 с. 110. Кузьмина Н. В. Очерки психологии труда учителя / Н. В. Кузьмина. – Л. : Изд-во ЛГУ, 1967. – 182 с. 111. Кузьмина Н. В. Профессионализм педагогической деятельности : Методическое пособие / Н. В. Кузьмина, А. А. Реан. – Санкт- Петербург – Рыбинск, 1993. – 54 с. 112. Кузьмінський А. І. Педагогіка вищої школи : Навчальний посібник. – К. : Знання, 2005. – 486 c. 113. Кузьмінський А. І. Педагогіка: завдання і ситуації : практикум / А. І. Кузьмінський, Л. П. Вовк, В. Л. Омельяненко. – К. : Знання-Прес, 2003. – 167 с. 114. Кулюткин Ю. Н. Педагогическая задача / Ю. Н. Кулюткин // Творческая направленность деятельности педагога. – Л. , 1978. – С .11 – 18. 115. Кулюткин Ю. Н. Психологические особенности деятельности учителя : мышление учителя / Ю. Н. Кулюткин. – М. : Педагогика, 1990. – С . 7 – 26. 116. Кучай О. В. Формування професійної компетенції вчителів інформатики у вищих навчальних закладах Польщі : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / О.В. Кучай. – Черкаси, 2011. – 20 с. 117. Левківський М. В. Історія педагогіки : навч. посібник / М. В. Левківський. – Житомир : ЖДПУ, 2001. – 220 с. 118. Леонтьев А. Н. Деятельность. Сознание. Личность / А. Н. Леонтьев. – М. : Изд-во полит. лит-ры, 1975. – 304 с. 141 119. Лернер И. Я. Дидактические основы методов обучения / Исаак Яковлевич Лернер. – М. : Педагогика, 1981. – 186 с. 120. Лернер И. Я. Процесс обучения и его закономерности / И. Я. Лернер. – М. : Знание, 1980. – 96 с. 121. Лизинский В.М. Психолого-педагогический и управленческий дневник директора школы / В. М. Лизинский. – М. : Центр "Педагогический поиск", 2004. – 160 с. 122. Лозова В. І. Теретичні основи виховання і навчання : Навч. посіб. для студ. пед .закладів / В. І. Лозова, Г. В. Троцко – Х. , 1997. – 338 с. 123. Ломов Б. Ф. Методологические и теоретические проблемы психологии / Б. Ф. Ломов. – М. : Наука, 1984. – 437 с. 124. Лукашевич М. П. Соціалізація. Виховні механізми і технології / М. П. Лукашевич. – К. , 1998. – 110 с. 125. Луценко Л. И. Компетентностная модель повышения квалификации директора школы / Л. И. Луценко // Педагогика: научно- теоретический журнал. – 2005. – С. 61 – 68. 126. Максимова В. Н. Акмеология: новое качество образования: Книга для педагога / В. Н. Максимова. – СПб. : Изд-во РГПУ им. А. И. Герцена, 2002. – 99 с. 127. Малафіїк І. В. Дидактика. Класифікації методів навчання [Електронний ресурс] / І. В. Малафіїк. – Режим доступу : URL : http://www.info-library.com.ua/books-text-4310.html. – Назва з екрана. 128. Маргвелашвілі Е. Місце „кейсів” у російській бізнесі-школі / Е. Марилашвили // Навчання за кордоном. – 2000. – № 10. – С. 51 – 52. 129. Маркова А. К. Психология профессионализма / А. К. Маркова. – М. , 1996. – 309 с. 130. Маслова Т. Б. Компетентність майбутнього спеціаліста як основна вимога сучасності [Електронний ресурс] / Т. Б. Маслова – Режим доступу : URL : http://www.rusnauka.com/ 12_ EN 2008 / Pedagogica/31338.doc.htm– Назва з екрана. 142 131. Матвієнко О. В. Метод конкретних педагогічних ситуацій / О. В. Матвієнко. – К. : Українські пропілеї, 2001. – 300 с. 132. Махмутов М.И. Организация проблемного обучения в школе / Махмутов М. И. – М. : Просвещение, 1977. – 240 с. 133. Метод проектів як технологія навчання [Електронний ресурс]. – Режим доступу : URL : http://pidruchniki.ws/11570718/informatika/metod_proektiv_tehnologiya_ navchannya. – Назва з екрана. 134. Методи навчання. Словесні методи навчання. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : URL : http://teacher.edsp.net/index.php?option=com_content&view=article&id=15:2012-01-17- 11-21-03&catid=1:2011-09-13-21-50-27&Itemid=2. – Назва з екрана. 135. Митина Л. М. Личностное и профессиональное развитие человека в новых социально-экономических условиях / Л. М. Митина // Вопросы психологии. – 1997. – № 4. – С. 34 – 45. 136. Мільто Л. О. Теорія і технологія розв'язання педагогічних задач: посіб. / Л. О. Мільто – Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2013. – 156 с. 137. Мкртчян М. А. Общие методики коллективных учебных занятий / М. А. Мкртчян. – Красноярск : ИПК РО, 2002. – 198 c. 138. Моделирование педагогических ситуаций: Проблемы повышения качества и эффективности общепедагогической подготовки учителей / под ред. Ю. Н. Кулюткина, Г. С. Сухубской. – М. : Педагогика, 1981. – 120 с. 139. Модульна технологія навчання: новий підхід до управління пізнавальною діяльністю студентів // Проблеми гуманізації навчання та виховання у вищому закладі освіти : матеріали третіх Ірпін. міжнар. наук.-пед. читань. – Ірпінь, 2005. – С. 144 – 147. 140. Мороз О. Г. Підготовка майбутнього вчителя : зміст та організація : навчальний посібник / Мороз О. Г., Сластьонін В. О., Філіпенко Н. І. – К. , 1997. – 168 с. 143 141. Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ столітті // – К. : Шкільний світ, 2001. – 26 с. 142. Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012–2021 рр. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : URL : http://www.mon.gov.ua/index.php/ua/. – Назва з екрана. 143. Нєдялкова К. В. Педагогічні умови інтелектуального розвитку майбутніх учителів математики у процесі фахової підготовки: Дис. … канд. пед. наук: 13.00.04. / К. В. Нєдялкова – О. , 2003. – 218 с. 144. Ничкало Н. Г. Професійно-технічній освіті – державну піщримку та науково-педагогічне забезпечення / Нелля Григорівна Ничкало // Нові технології навчання: наук. – метод. зб. Вип. 15 – К. : ІСДО, 1995 – С. 11. 145. Ніколаєску І. О. Практичні основи акмеологічного розвитку особистості в умовах освітньо-інформаційного простору: навчально-методичний посібник / І. О. Ніколаєску. – Черкаси : ОІПОПП, 2012. – 54 с. 146. Новиков А. М. Методология / А. М. Новиков, Д. А. Новиков. – М. : СИНТЕГ. – 663 с. 147. Новицкая И. В. Компьютерное тестирование как средство диагностики понимания студентами методов решения педагогических задач / И. В. Новицкая // Информационно-технологическое обеспечение образовательного процесса современного университета [Электронный ресурс] : сб. докл. междунар. интернет-конф., Минск, 1–30 нояб. 2013 г. – Минск, 2014. – С. 136 – 149. – Режим доступу до журн. : http://elib.bsu.by/handle/123456789/89683. 148. Новіцька І. В. Огляд існуючих класифікацій педагогічних задач / І. В. Новіцька // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені П. Тичини / [гол. ред. : М. Т. Мартинюк]. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2014. – Ч. 3. – С .240 – 247. 149. Новіцька І. В. Педагогічні задачі-ситуації з проблем естетичного виховання у професійній підготовці педагога / І. В. Новіцька // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету 144 імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія: зб. наук. праць. – Вип. 41 / Редкол.: В. І. Шахов (голова) та ін. – Вінниця : ТОВ Нілан ЛТД, 2014. – С. 222 – 225. 150. Новіцька І. В. Професійна творчість майбутніх учителів як науково- педагогічна проблема / І. В. Новіцька // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Теоретико-методичні засади креативної освіти обдарованих дітей". – Київ – Кривий Ріг : вид-во ІОД НАПН України, 2011. – С. 76 – 80. 151. Новіцька І. В. Психолого-педагогічний словник з проблеми міжособистісної взаємодії: Словник / І. В. Новіцька, С. А. Постова. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2010. – 124 с. 152. Новіцька І. В. Розвиток творчої активності майбутнього вчителя у процесі професійно-педагогічної підготовки / І. В. Новіцька // Вісник Житомирського державного університету імені Іваан Франка. – Житомир : вид-во ЖДУ ім.І.Франка, 2011. – Вип. 60. – С. 124 – 129. 153. Новіцька І. В. Створення моделі формування професійних умінь у майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін у процесі розв'язування педагогічних задач / І. В. Новіцька // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014. – Вип. 5 (77). – С. 163–169. 154. Новіцька І. В. Технологія формування в майбутніх учителів природничо- математичних дисциплін готовності до розв’язання педагогічних задач / І.В. Новіцька // Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі" (ХХІ Карашинські читання) : матеріали міжн. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 29–30 травня 2014 р.) / [за ред. проф. М. В. Гриньової]. – Полтава, 2014. – С. 181 – 183. 155. Новіцька І. В. Формування в майбутніх учителів природничо- математичних дисциплін готовності до розв’язання педагогічних задач / І. В. Новіцька // Педагогіка вищої та середньої школи: 145 зб. наук. праць. – Кривий Ріг : ДВНЗ "Криворізький національний університет", 2014. – Вип. 43. – С. 66 – 71. 156. Овчаренко Т. Г. Самостійна робота як форма організації і управління системою професійної підготовки майбутнього спеціаліста / Т. Г. Овчаренко // Фізична культура, спорт та здоров’я нації. зб. наук. праць. – Ч. ІІ. – Київ-Вінниця, 1998. – С. 293 – 295. 157. Овчаров С. М. Індивідуально-диференційований підхід у професійній підготовці майбутніх учителів інформатики : дис. … канд. пед. наук : 13.00.04 / Овчаров Сергій Михайлович. – Полтава, 2003. – 209 с. 158. Огарев Е. И. Компетентность образования : социальный аспект / Е. И. Огарев.– СПб. : РАО ИОВ, 1995.– 234 с. 159. Ожегов С. И. Словарь русского язика : Около 57000 слов / С. И. Ожегов. – [Под ред. чл.-корр. АН СССР Н.Ю. Шведовой]. – [17-е изд., стереотип]. – М. : Рус. яз., 1985. – 797 с. 160. Онишко О. Г. Методична система розвитку творчих здібностей студентів вищих технічних закладів у процесі навчання інформатики : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.02 "Теорія і методика навчання (інформатика)" / О. Г. Онишко. – Київ, 2009. – 20 с. 161. Опыт управления международной деятельностью [Електронний ресурс]. – Режим доступу : URL : /http://enbv.narod.ru/text/Econom/management/mejd_management/str/ 45.html. – Назва з екрана. 162. Орлов А. Б. Психологические центрации в педагогической деятельности учителя / А. Б. Орлов // Новые исследования в психологии и возрастной физиологии. – 1989. – № 2. – С. 24-32. 163. Осадчий М. М. Про перехід до європейських стандартів освіти / М. М. Осадчий // Вісник Житомирського державного університету імені Іваан Франка. – 2006. – Вип. 29. – С. 52 – 54. 164. Осадчий М. М. Сучасні підходи до підготовки вчительських кадрів в 146 умовах модернізації системи вищої освіти / М. М. Осадчий // Вісник Житомирського державного університету імені Іваан Франка. – 2008. – Вип. 39. – С. 70 – 74. 165. Основы педагогического мастерства. – [под ред. Зязюна И. А.] – М. , 1989. – 302 с. 166. Островерхова Н. М. Методологія аналізу якості уроку як педагогічної системи : монографія / Н. М. Островерхова. – Х. : ТИТУЛ, 2008. – 402 с. 167. Отрошко Т. В. Система оцінювання технічної компетентності майбутніх учителів інформатики в процесі навчання комп'ютерних дисциплін : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.02 "Теорія і методика навчання (інформатика)" / Т. В. Отрошко. – Х. , 2010. – 20 с. 168. Педагогика : Педагогические теории, системы, технологи : Учеб. пособие для студентов сред. пед. учеб. заведений / С. А. Смирнов, И. Б. Котлова, Е. Н. Шиянов и др. – [Под ред. С.А.Смирнова]. – М. : Издательский центр "Академія", 1998. – 512 с. 169. Педагогика : Учеб. пособие для студ. пед. учеб. заведений / В. А. Сластенин, И. Ф. Исаев, А. И. Мищенко, Е. Н. Шиянов. – М. : Школа – Пресс, 1997. – 512 с. 170. Педагогика : Учеб.пособие для студентов пед. ин-тов. – [Под ред. Ю. К. Бабанского]. – М. : Просвещение, 1983. – 608 с. 171. Педагогика: учебн. пособие для студентов пед. учебных заведений / В.А.Сластенин, И. Ф. Исаев, А. И. Мищенко, Е. Н. Шиянов. – М. : Школа-Пресс, 1997. − 512 с. 172. Педагогическая энциклопедия / [Ред. И. А. Каиров] – Т.3. – М. , Советская энциклопедия, 1966.– 636 c. 173. Педагогическая энциклопедия : [в 4 т.] / [гл. ред. И. А. Каиров]. – М. : Сов. Энциклопедия, 1964. – Т. 1. : А–Е. – 831 c. 174. Педагогические ситуации // Все для вчителя. – 1999. – № 5. – С.23 – 25. 175. Педагогические ситуации в воспитании школьников / [Науч. ред. 147 С. М. Годник и др.] – Воронеж : Изд-во Воронеж. ун-та, 1985. – 144 с. 176. Педагогический словарь / [Под. ред. К. И. Каирова] – М . – Т. 1. – 1960. – 726 c. 177. Педагогический энциклопедический словарь / [Редкол. : М. М. Безруких, В. А. Болотов, Л. С. Глебова и др.; Гл. ред. Б. М. Бим- Бад]. – М. : Большая рос. энцикл., 2002. – 528 с. 178. Педагогічна майстерність : Підручник / І. А. Зязюн, Л. В. Крамущенко, І. Ф. Кривонос та ін.; – [За ред. І. А. Зязюна]. – К. : Вища шк., 1997. – 349 с. 179. Педагогічна майстерність: Підручник / І. А. Зязюн, Л. В. Крамущенко, І. Ф. Кривонос та ін.; – [За ред. І. А. Зязюна]. – [2-ге вид., допов. і переобл.] – К. : Вища школа, 2004. – 422 с. 180. Печенежский В. П. Активное социально-психологическое обучение компетентности в общении руководителей воинских коллективов ПВУ: Дис... канд. психол. наук: 20.02.02 / Национальная академия пограничных войск Украины им. Богдана Хмельницкого / В. П. Печенежский. – Хмельницкий, 2000. – 246 с. 181. Пєхота О. М. Особистісно орієнтована освіта і технології. Неперервна професійна освіта : проблеми, пошуки, перспективи : [монографія] / О. М. Пєхота. – К. : Віпол, 2000. – 456 с. 182. Пидкасистый П. И. Психолого-дидактический справочник преподавателя высшей школы / П. И. Пидкасистый, Л. М. Фридман, М. Г. Гарунов. – М. : Пед. общество России, 1999. – С. 3 – 56. 183. Підготовка майбутнього вчителя до впровадження педагогічних технологій : [навчальний посібник] / О. М. Пєхота, В. Д. Будак, А. М. Старева та ін.; [за ред І. А. Зязюна, О. М. Пєхоти]. − К. : Видавництво А. С. К., 2003. – 240 с. 184. Пікельна В. С. Управління школою. У 2 ч. – Х. : вид. гр. "Основа", 2004. – Ч. 1. – 112 с. 185. Платонов К. К. Проблемы способностей / К. К. Платонов. – М. : 148 Наука, 1972. – 311 с. 186. Плахотнік О. В. Наукові підходи до розвитку інновацій в освіті / О. В. Плахотнік // Сучаснi iнформацiйнi технологiї та iнновацiйнi методи навчання в пiдготовцi фахiвцiв: методологiя, теорiя, досвiд, проблеми : зб. наук. праць. – К.-Вінниця, ДОВ "Вінниця", 2008. – Вип. 16. – С. 123 – 127. 187. Плахотнюк Н. П. Критерії та показники рівня готовності майбутніх учителів до інноваціної діяльності [Електронний ресурс] / Н. П. Плахотнюк. – Режим доступу : URL : eprints.zu.edu.ua/6778/1/10pnpktp.pdf. – Назва з екрана. 188. Пометун О. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання / О. Пометун, Л. Пироженко. – К. : А.С.К., 2004. – 192 с. 189. Поташник М. М. Педагогические ситуации / М. М. Поташник, Б. З. Вульфов. – М. : Педагогика, 1983. – 144 с. 190. Проблемы развития системы акмеологических наук / Под ред. Н. В. Кузьминой и А. М. Зимичева. – СПб. : Изд. СПАА, 1996. – 268 с. 191. Прокоф’єва М. Системний підхід у підготовці майбутнього педагога до реалізації диференційованого навчання / Марина Прокоф’єва // Проблеми підготовки сучасного вчителя. – № 4 – Ч. 2 – 2011. – С. 315 – 322. 192. Психологический словарь / [Под ред. В. В. Давыдова, А. В. Запорожца, Б. Ф. Ломова и др.] – М. : Педагогика, 1983.– 448 с. 193. Психологічний словник / [За ред. В. І. Войтка] – К. : Вища шк., 1982. – 367 с. 194. Пути повышения качества усвоения знаний в начальных класах / [Под ред. Д. Н. Богоявленского и Н. А. Менчинской] – М. : Изд-во Акад. пед. наук РСФСР, 1962. – 280 с. 195. Реан А. А. Психология и педагогіка / А. А. Реан, Н. В. Бордовская, С. И. Розум. – СПб. : Питер, 2000. – 432 с. 196. Розвиток здібностей: методичні рекомендації / Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського. Кафедра педагогіки / Р.І. Хмелюк (упоряд.). – О ., 1998. – 48 с. 149 197. Ростовська В. І. Управління процесом формування професійною компетентністю заступника директора з навчально-виховної роботи загальноосвітнього навчального закладу : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.06 "Теорія і методика управління освітою" / В. І. Ростовська – Київ, 2009. – 25 с. 198. Ростунов А. Т. Формирование профессиональной пригодности / А. Т. Ростунов. – М .: Высш. шк., 1984. – 176 с. 199. Рубинштейн С. Л. О мышлении и путях его исследования / Сергей Леонидович Рубинштейн. – М. , Изд-во АН СССР, 1958. – 147 с. 200. Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии / С. Л. Рубинштейн. – СПб. : ЗАО "Издательство Питер", 1999. – 720 с. 201. Рубинштейн С. Л. Проблемы общей психологии / С. Л. Рубинштейн. – М. : Педагогика, 1976. – 382 с. 202. Самойленко О. М. Підготовка бакалаврів-учителів математики [метод. посіб. для викл. вищ. навч. закл.] / О. М. Самойленко. – Миколаїв, 2013. – 83 с. 203. Самойленко О. М. Теоретико-методична модель підготовки бакалаврів-учителів математики за дистанційною формою навчання / О. М. Самойленко // Професійна освіта : проблеми і перспективи / ІПТО НАПН України : РВНЗ «КІПУ». – К. ; Симферополь : НІЦ КІПУ, 2013. – Вип. 4. – С. 41-45. 204. Селевко Г. К. Современные образовательные технологи / Г. К. Селевко. –М. : Народное образование, 1998. – 256 с. 205. Семенова А. В. Розвиток професійної компетентності фахівців засобами парадигмального моделювання (інтерактивний тренінг) : [навч.-метод. посіб.] / А. В. Семенова. – Одеса, 2006. – 130 с. 206. Сербин І. В. А. С. Макаренко і розвиток педагогічної майстерності вчителя / І. В. Сербин // Національна освіта у контексті творчості А. С. Макаренка: зб. наук. праць / за ред. проф. М. В. Левківського. – Житомир : ЖЦНТЕІ, 2003. – С. 145 – 146. 150 207. Сербин І. В. До проблеми формування педагогічних умінь майбутніх учителів / І. В. Сербин // Тези доповідей ХІІ науково-методичної конференції Житомирського військового інституту радіоелектроніки імені С. П. Корольова / Відп. За випуск С. О. Кубіцький. – Житомир : ЖВІРЕ, 2003. – Ч. ІІ. – С. 41 – 42 208. Сербин І. В. Соціально-педагогічні умови підвищення ефективності педагогічних занять з курсу педагогіки / І. В. Сербин // Соціально- педагогічні проблеми сучасної середньої та вищої освіти в Україні: зб. наук. праць / за заг.ред. доц. Сейко Н . А. – Житомир : Житомир. держ. пед. ун-тет, 2002. – С. 96 – 100. 209. Сербин І. В. Теоретико-методологічні засади проблеми формування педагогічної творчості майбутніх педагогів / І. В. Сербин // Вісник Житомирського державного університету імені Іваан Франка. – Житомир : вид-во ЖДУ ім.І.Франка, 2006. – Вип. 30. – С. 95 – 100. 210. Сербин І. В. Формування професійних умінь майбутніх учителів при розв’язуванні педагогічних задач / І. В. Сербин // Тези ХХХІ науково- практичної міжвузівської конференції, присвяченої Дню університету. – Житомир : вид-во ЖДТУ, 2006. – С. 285 – 286. 211. Сидоренко В. К. Основи наукових досліджень : навч. посіб. / В. К. Сидоренко, П. В. Дмитренко. – К . : РННЦТ "ДІНІТ", 2000. – 259 с. 212. Сисоєва С. О. Освітні технології: методологічні аспекти / С. О. Сисоєва // Професійна освіта: педагогіка і психологія: Польсько-український щорічник. – Київ-Ченстохова, 2000. – С. 351 – 367. 213. Сисоєва С. О. Технологізація освітньої діяльності в умовах неперервної професійної освіти /С. О. Сисоєва // Неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки, перспективи: Монографія. – [за ред. І. А. Зязюна]. – Київ : Віпол, 2000. – 636 с. 214. Ситуационный анализ, или Анатомия Кейс-метода / [под ред. Ю. П. Сурмина]. – К. : Центр инноваций и развития, 2002. – 286 с. 215. Скляров О. В. Деякі питання розвитку творчих здібностей студентів / 151 О. В. Скляров // Фізична культура, спорт та здоров’я нації. Збірник наукових праць. – Ч. ІІ. – Київ-Вінниця, 1998. – С. 307 – 308. 216. Скульський Р. П. Підготовка майбутніх учителів до педагогічної творчості : монографія / Р. П. Скульський. – К. : Вища школа, 1992. – 124 с. 217. Сластенин В. А. Педагогика: инновационная деятельность / Сластенин В. А., Подымова Л. С. – М. : ИЧП "Издательство Магистр", 1997. – 308 с. – ISBN 5-89317-048-2. 218. Сластенин В. А. Профессионально-педагогическая подготовка современного учителя / В. А. Сластенин, А. И. Мищенко // Советская педагогика. – 1991. – № 10. – С. 79 – 84. 219. Сластенин В. А. Целостный педагогический процесс как объект профессиональной деятельности учителя / В. А. Стастенин, А. И. Мищенко. − М. : Прометей, 1997. – 201 с. 220. Смирнов А. В. Статистическая обработка анкет, содержащих бальные шкалы / А. В. Смирнов, Р. А. Смирнова // Резервы интенсификации учебно-воспитательного процесса педвуза: межвуз. сб. науч. труд. – Кострома, 1990. – С. 117 – 121. 221. Смирнов В. И. Общая педагогика в тезисах, дефинициях, иллюстрациях / В. И. Смирнов. – М. : Пед. о-во России, 1999.– 416 с. 222. Смирнов С. А. Технологии в образовании / С. А. Смирнов // Высшее образование в России. – 1999. – № 1. – С. 55 – 62. 223. Смирнов С. Д. Педагогика и психология высшего образования:от деятельности к личности : Учеб.пособие для студентов высш. пед. учеб. Заведений / С. Д. мирнов. – М. : Изд.центр "Академия", 2001. – 304 с. 224. Спирин Л. Ф. Анализ учебно-воспитательных ситуаций и решение педагогической задачи / Л. Ф. Спирин, М. А. Степинский, М. Л. Фрумкин и др. – Ярославль : Изд-во ЯГПИ, 1974. – 130 с. 225. Спирин Л. Ф. Обучение студентов решению педагогических задач / Л. Ф. Спирин, М. Л. Фрумкин // Советская педагогика. – № 7. – 152 1984. – С. 18 – 22. 226. Спирин Л. Ф. Теория и технология решения педагогических задач / Л. Ф. Спирин. – М. : Российское педагогическое агентство, 1997. – 154 с. 227. Спирин Л. Ф. Формирование профессионально-педагогических умений учителя-воспитателя / Л. Ф. Спирин. – Ярославль, 1976. – 83 с. 228. Тарнопольський О. Б. Питання впровадження нейро-лінгвістичного програмування у викладанні іноземних мов / О. Б. Тарнопольський // Педагогіка і психологія. – К ., 2001. – № 1 (30). – С. 43 – 49. 229. Теплов Б. М. Проблемы индивидуальных различий / Б. М. Теплов. – М. : Изд. Академ. пед. наук, 1961. – 535 с. 230. Тихомиров В. М. О некоторых проблемах математического образования: Математика и общество. Математическое образование на рубеже веков / В. М. Тихомиров // Тезисы докладов на Всероссийской конференции. – Дубна, 2000. – [Электронный ресурс]. – Режим доступа : URL : http://archive.1september/ru/mat/2001/04/no04_1.htm. – Название с экрана. 231. Тихонова Т. В. Педагогічні умови професійного саморозвитку майбутнього вчителя інформатики : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / Т. В. Тихонова. – К. , 2001. – 20 с. 232. Трансформация личности: нейролингвистическое программирование / Анализ и комментарии О. Ксендзюк. – Одесса : Хаджибей, 1995. – 352 с. 233. Унгурян І. К. Шляхи розв’язування педагогічних ситуацій / І. К. Унгурян // Педагогічна майстерня. – № 12 (24) грудень 2012 р. – С. 26 – 29. 234. Учителям и родителям о психологии підростка / [Под ред. Аракеловой И. В.]. – М. , 1990. – 304 с. 235. Ушинский К. Д. Избранные педагогыческие сочинения / Ушинский К. Д. – М. : Педагогика, 1974. – 559 с. 236. Фіцула М. М. Педагогіка вищої школи : Навч. посіб. / М. М. Фіцула. – К. : "Академвидав", 2006. – 352 с. 237. Фридман Л. М. Психологический анализ задач. Сообщение 1. 153 Проблемные ситуации и задачи / Л. М. Фридман // Новые исследования в психологии и возрастной физиологии. – М. , 1970. – № 1. – С. 51 – 56. 238. Фрумкин М. Л. Учебно-познавательные задачи в профессионально- педагогической подготовке учителя / Л. М. Фрумкин // Советская педагогіка. – 1981. – № 11. – С. 83 – 87. 239. Харламов И. Ф. Педагогика : Уч.пособие / И. Ф. Харламов. – [2-е изд., перераб. и доп.] – М. : Высш.шк., 1990. – 576 с. 240. Хриков Є. М. Управління навчальним закладом: Навч. посіб. / Є. М. Хриков. – К. : Знання, 2006. – 365 с. 241. Хуторской А. В. Виртуальное образование и русский космизм / А. В. Хуторской // EIDOS-LIST. – 1999. – Вып. 1. – 295 с. 242. Цьось А. В. Диференційований підхід у процесі професійної підготовки вчителя фізичної культури: Автореф. дис… канд. пед. наук: 13.00.01 / А. В. Цьось. – К. , 1994. – 16 с. 243. Чернышев А. С. Практикум по решению конфликтных педагогических ситуаций / А. С. Чернышев. – М. : Пед. о-во России, 1999. – 186 с. 244. Шарко В. Д. Сучасний урок фізики : технологічний аспект / В. Д. Шарко // Посібник для вчителів і студентів. – К. , 2005. – 220 с. 245. Шиян Б. М. Теоретично-методичні основи підготовки вчителів фізичної культури в педагогічних навчальних закладах: Автореф. дис… докт. пед. наук: 13.00.04 / Б. М. Шиян. – К. , 1997. – 50 с. 246. Шліхта Г. О. Підготовка майбутніх учителів інформатики до профорієнтаційної роботи із старшокласниками в сучасному інформаційному просторі : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / Г. О. Шліхта. – Житомир, 2009. – 20 с. 247. Штофф В. А. "Моделирование и философия" / В. А. Штофф. –М. – Л. : изд-во "Наука", 1966. – 304 с. 154 248. Щедровицкий Г. П. Избранные труды / Г. П. Щедровицкий. – М ., 1995. – 759 с. 249. Ягупов В. В. Управлінський аспект модернізації професійно-технічної освіти України / В. В. Ягупов // Професійна освіта: проблеми і перспективи / ІПТО НАПН України; РВНЗ "КІПУ". – К. : – Сімферополь : НІЦ КІПУ, 2011. Вип. 2. – С. 62 – 66. 250. Яковлева С. А. Особенности применения кейс-метода студентов в обучении психологического факультета / С. А. Яковлева // Акмеология 2003 (Юбилейный выпуск) / Н. В. Кузьмина, А. Н. Зинчев. – Санкт- Петербург: Акмеологическая академия, 2003. – 324 с. 251. Ящук І. П. Формування життєвої компетентності особистості старшокласників загальноосвітних шкіл України: Дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / І. П. Ящук. – К. , 2001. – 215 с. 252. Brinkenhoff R. O. The Success Case Method: Find Out Quickly What’s Working and What’s Not / R. O. Brinkenhoff. – San Francisco: BerettKoehler Publishers, 2003. – 192 p. 253. Britain 1992. An official Handbook. Prepared by the Central office of Information. – London: HMSO, 1992. – 468 p. 254. Evens T. M. S. The Manchester School: Practice and ethnographic praxis in anthropology / Evens T. M. S. and Don Handelman. – Oxford/ New York: Berghahn, 2006. – 348 р. 255. Godefroid Jo Les chemins de la psychologie. – Paris, 1988. – 190 p. 256. Heath J. Teaching and Writing Case Studies: A practical guide / J. Heath. – [Second edition]. – The European Case Clearing House, 2002. – 197 p. 257. Lane H. International management behavior: Introduction to the cases and case method / Lane H. and Distefano J. – PWS-Kent, 1992. – 628 р. 258. Lynn Laurence E. Teaching and Learning with Cases. A Guidebook / E. Lynn Laurence. – Chatham House Publishers, Seven Bridges Press, LLC, 1999. – 176 р. 155 259. Michiel R. Leenders and James A. Erskine disc Research: The Case Writing Process / R. Michiel. – Ontario : School of Business Administration (the University of Western Ontario), 1989. – 334 р. 260. Naish M. Teacher Education Today // Normal J.Graves. Initial Teacher Education. – L. Kogan Page, 1990. – P. 25 – 47. 261. Novitska Inessa. Determining the level of preparation of future teachers of natural and mathematical scienses to the solution of educational problems / Inessa Novitska //Journal L'Association 1901 "SEPIKE". – Osthofen, Deutschland. – Poitiers, France. – Los Angeles, USA. – Edition 05. – 2014. – P. 68 – 71. 262. Shodt David. An Orientation Message on Case Learning [Електронний ресурс] / Shodt David. – Режим доступу: htpp:www.hallway.org 263. Sinclair J. Collins cobuild English language dictionary / J. Sinclair. – Harper-Collins Publishers, 1990. – 832 р. 264. Spodark E. Pedagogical Applications for the Single Computer Teaching Station: A Case Study / E. Spodark // Computer Assisted Language Learning. – 2000. – Vol. 13. – № 3. – 295 р. 265. Stenzel A. Learning by the Case Method: Practical Approaches for Community Leaders / Stenzel A. & Feeney H. – New York : Seabury Press, 1970. – 128 р. 266. Tones E., Morris S. Teaching Practice: Problems and Perspectives. – London: Methuen, 1972. – 300 p. 267. Yoder, R. Another look at case studies / Yoder, R. // Journal of Continuing Education in Nursing. – 1990. – № 21. Р. 276 – 277. citation: Новіцька, І. В. (2015) Формування професійних умінь майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін у процесі розв’язування педагогічних задач. PhD thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/18462/1/dys_Novycka.pdf