eprintid: 18462
rev_number: 15
eprint_status: archive
userid: 65
dir: disk0/00/01/84/62
datestamp: 2015-09-07 12:44:41
lastmod: 2016-03-07 01:03:25
status_changed: 2015-09-07 12:44:41
type: thesis
metadata_visibility: show
item_issues_id: duplicate_title_18352
item_issues_type: duplicate_title
item_issues_description: Duplicate title to
Новіцька, І. В.
(2015)
Формування професійних умінь майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін у процесі розв’язування педагогічних задач.
Other thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
item_issues_timestamp: 2015-09-09 19:34:28
item_issues_status: discovered
item_issues_count: 1
title: Формування професійних умінь майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін у процесі розв’язування педагогічних задач
language: ukraine
abstract: Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти
creators_name: Новіцька, І. В.
ispublished: unpub
subjects: L1
divisions: sch_dep
full_text_status: public
date: 2015
date_type: published
institution: Житомирський державний університет імені Івана Франка
department: кафедра
thesis_type: phd
referencetext: 1. Абдуллина О. А. Общепедагогическая подготовка учителя в системе
высшего педагогического образования: для пед. спец. высш. учеб.
Заведений / Оксана Алексеевна Абдуллина. – 2-е изд. перераб. и доп. –
М. : Просвещение, 1990. – 141 с.
2. Абульханова-Славская К. А. Стратегия жизни / К. А. Абульханова-
Славская. – М. : Мысль, 1991. – 299 с.
3. Ананьев Б. Г. Билатеральное регулирование как механизм
поведения / Б. Г. Ананьев // Вопросы психологи. – 1963. – № 5.–
С. 84 – 96.
4. Антоненко С. С. Формирование у студентов педагогических
институтов умений воспитательной работы с участием старших
классов: Дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С. С. Антоненко. – Киев,
1978. – 175 с.
5. Антонова О. Є. Підготовка майбутнього вчителя до роботи з
обдарованими учнями як складова його професійної
компетентності / О. Є. Антонова // Вісник Житомирського
педагогічного університету. – 2003. – Вип. 12. – С. 66 – 69.
6. Анциферова Л. И. Развитие личности специалиста как субъекта своей
профессиональной жизни / Л. И. Анциферова // Психологические
исследования проблемы формирования личности профессионала / Под
ред. В. А. Бодрова. – М. , 1991. – С. 34 – 67.
7. Астафурова Т. Н. Стратегии коммуникативного поведения в
профессионально-значимых ситуациях межкультурного общения
(лингвистический и дидактический аспекты): Автореф... д-ра пед.
наук. / Т. Н. Астафурова. – М. , 1997. – 38 с.
8. Бабанский Ю. К. Оптимизация педагогического процесса : в вопросах
и ответах / Ю. К. Бабанский. – [2-е изд.]. – К. : Радянська школа,
1983. – 287 с.
130
9. Багас О. П. Підвищення психофізичної готовності курсантів до
майбутньої службової діяльності в Прикордонних військах
України: Дис... канд. пед. наук: 20.02.02 / О. П. Багас. –
Хмельницький, 2000. – 188 с.
10. Багиев Г. Л. Руководство к практическим занятиям по маркетингу с
использованием кейс-метода [Електронний ресурс] / Г. Л. Багиев,
В. Н. Наумов. – Режим доступа: http://www.marketing.spb.ru/read/m21/
11. Бажин И. И. Исследование систем управления / И. И. Бажин //
Компакт-учебник. – Харьков: Консум, 2004. – 336 с.
12. Балл Г. А. Теория учебных задач: Психолого-педагогический
аспект / Г. А. Балл. – М. , 1990.– 184 с.
13. Балл Г. О. Духовність професіонала і педагогічне сприяння її
становленню: орієнтири психологічного аналізу / Г. О. Балл //
Професійна освіта: педагогіка і психологія: Українсько-польський
щорічник / За ред. Т. Левовицького, І. Зязюна, І. Вільш, Н. Ничкало. –
Ченстохова-Київ, 2000. – С. 217 – 232.
14. Балл Г. О. Формування готовності до професійної праці у контексті
гуманізації освіти / Г. О. Балл, П. С. Перепелиця // Психологічні
аспекти гуманізації освіти: книга для вчителя. – за ред. Г. О. Балла]. –
К. – Рівне, 1996. – C. 58 – 67.
15. Батышев С. Я. Энциклопедия профессионального образования /
С. Я. Батышев. – В 3 т. – М.: Профобразование, 1998. – Т. 2. – 440 с.
16. Баяновська М. До питання підготовки вчителя національної
школи / Марія Баяновська, Володимир Сагарда // Учитель
національної школи. – Ч. 1. – Тернопіль, 1991. – С. 188 – 189.
17. Белкин А. С. Ситуация успеха. Как ее создать: книга для учителя /
Белкин А. С. – М. : Просвещение, 1991. – 176 с.
18. Белозерцев Е. П. Учитель труда : состояние и перспективы
профессиональной подготовки / Е. П. Белозерцев // Советская
педагогика. – 1983. – № 6. – С. 93 – 99.
131
19. Беляева А. П. Дидактические принципы профессиональной
подготовки в профтехучилищах: Метод. пособие. / А. П. Беляева. –
М. : Высш. шк., 1991. – 208 с.
20. Бережнова Е. В. Основы учебно-исследовательской деятельности
студентов: Учеб. для студ. сред. пед. учеб. заведений /
Е. В. Бережнова, В. В. Краевский. – М. : Издательский центр
"Академия", 2005. – 128 с.
21. Березюк О. С. Моделювання педагогічних ситуацій як засіб підготовки
майбутнього вчителя до спілкування з учнями : дис. ... канд. пед. наук :
13.00.01 / Олена Станіславівна Березюк. – К. , 1995. –183 с.
22. Беспалько В. П. Опыт разработки и использования критерия качества
усвоения знаний / В. П. Беспалько // Советская педагогика. – 1968. –
№ 4. – С. 66 – 67.
23. Беспалько В. П. Педагогика и прогрессивные технологии обучения
/ Беспалько В. П. – М. : Изд-во инс. проф. обр. мин. обор. России,
1995. – 336 с.
24. Біляковська О. О. Педагогічні задачі як засіб активізації навчально-
пізнавальної діяльності студентів / О. О. Біляковська // Проблеми сучасної
педагогічної освіти: зб. ст. – Ялта, 2010. – Вип. 29, ч. 1. – С. 11 – 16.
25. Бобохужаев Ш.И. Инновационные методы обучения: особенности
кейс-стади метода обучения и пути его практического использования /
Ш.И. Бобохужаев З.Ю. Юлдашев. – Ташкент: „IQTISOD-MOLIYA”,
2006. – 88 с.
26. Бобрусь І. С. Поточний контроль як інструмент управління процесом
пізнання у вузі / І .С .Бобрусь, М. В. Бакум // Нові технології
навчання. – 1995. – Вип. 14. – С. 140 – 144.
27. Бондаренко О. Р. Методические особенности организации социально-
психологического тренинга учителей / О. Р. Бондаренко //
Диагностика и развитие педагогических способностей. – Н.–Новгород,
1992. – С. 111 – 20.
132
28. Бордовская Н. В. Педагогика / Н. В. Бордовская, А. А. Реан // Учебник
для вузов. – СПб. : Изд-во "Питер", 2000. – 304 с.
29. Брескіна Л. В. Професійна підготовка майбутніх вчителів
інформатики на основі сучасних мережевих інформаційних
технологій : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 / Брескіна Лада
Валентинівна. – К. , 2003. – 229 с.
30. Вакалюк Т. А. Підготовка майбутніх учителів інформатики до
розвитку логічного мислення старшокласників : теоретико-
методологічний аспект : монографія / Тетяна Анатоліївна Вакалюк. –
Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. – 236 c.
31. Варданян Ю. В. Строение и развитие профессиональной
компетентности специалиста с высшим образованием: (На материале
подготовки педагога и психолога) : Дис… д-ра пед. наук:
13.00.01 / Ю. В. Варданян. – М. , 1998. – 353 с.
32. Васильев И. Б. Профессиональная педагогіка : Конспект лекций для
студентов инж.-пед. спец. / И. Б. Васильев. – Х. , 1999. – 151 с.
33. Васянович Г. П. Педагогічна етика: навч.-метод. посіб. /
Г. П. Васянович – Л. : Норма, 2005. – 344 с.
34. Вдовиченко Р. П. Система організаційно-педагогічної діяльності
міського управління освіти з підвищення компетентності керівників
загальноосвітніх навчальних закладів: монографія / Р. П. Вдовиченко,
Л. М. Калініна, В. Д. Чайка; за ред. Л. М. Калініної. – К. ; Миколаїв :
Іліон, 2007. – 528 с.
35. Вербицкий А. А. Активное обучение в высшей школе: контекстный
поход / А. А. Вербицкий. – М. : Высшая школа, 1991. – 208 с.
36. Веретина О. Р. Ролевая игра как метод моделирования
диалога / О. Р. Веретина. – СПб. , 1993. – 18 с.
37. Виноградова М. Д. Коллективная познавательная деятельность и
воспитание школьников / М. Д. Виноградова, И. Б. Первин. – М. :
Просвещение, 1977. – 196 с.
133
38. Вишневський О. І. Теоретичні основи сучасної української педагогіки :
навч. посіб. / О. І. Вишневський. – К. : Знання, 2008. – 566 с.
39. Вітвицька С. С. Основи педагогіки вищої школи : підручник за
модульно-рейтинговою системою навчання для студентів
магістратури / Вітвицька С. С. – К. : Центр навчальної літератури,
2006. – 384 с.
40. Выготский Л. С. Психология развития человека / Л. С. Выготский. –
М. : Эксмо, 2006. – 1135 с.
41. Галузева концепція розвитку неперервної педагогічної освіти
[Електронний ресурс]. – Режим доступу : URL :
http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/36816/ – Назва з екрана.
42. Гафарова Е. А. Задачный подход в решении проблемы формирования
творческих умений старшеклассников при изучении компьютерных
информационных технологий // Известия РГПУ им. А. И. Герцена,
2006. –№ 23. – С.116 – 119.
43. Гершунский Б. С. Педагогическая прогностика : методология, теория,
практика / Б. С. Гершунский. – К. : Вища школа, 1986. – 200 с.
44. Гнітецький Л. В. Формування потреби займатися фізичними вправами
у діей молодшого шкільного віку: Автореф. дис. … канд. наук з фіз.
вих. і спорту: 24.00.02 / Л. В. Гнітецький. – Луцьк, 2000. – 23 с.
45. Годник С. М. Педагогические ситуации в воспитании
школьников / С. М. Годник, Л. Ф. Спирин, М. Л. Фрумкин. –
Воронеж : Изд-во ВГУ, 1985. – 143 с.
46. Гончаренко С. У. Методика як наука / С. У. Гончаренко // Неперервна
професійна освіта: теорія і практика. – К , 2001.– Вип. 1.– С. 86 – 95.
47. Гончаренко С. У. Український педагогічний словник /
С. У. Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – 376 с.
48. Горшков М. К. Прикладная социология : учеб. пособ. для вузов /
М. К. Горшков, Ф. Э. Шереги. – М. : Центр соц. прогнозирования,
2003. – 312 с.
134
49. Гриньова М. В. Формування педагогічної культури майбутнього
вчителя (теоретичний та методичний аспекти) / М. В. Гриньова. – Х. :
Основа, 1998. – 300 с.
50. Гришин Д. М. Диагностика познавательных интересов и склонностей
учащихся: конкретные методики / Д. М. Гришин – Калуга : АПН
СССР, Институт теории и истории педагогики. Мятлевская школа-
лаборатория, 1990. – 30 с.
51. Давиденко В. Т. Педагогические мастерские: интеграция
отечественного и зарубежного опыта / В. Т. Давиденко. – СПб :
Питер, 1995. – 378 с.
52. Даниленко М. В., Даниленко Л. І. Педагогічні задачі: навчальний
посібник / М. В. Даниленко, Л. І. Даниленко – К. : Вища школа,
1991. – 197 с.
53. Дахин А. Н. Моделирование в педагогике / А. Н. Дахин // Идеи и
идеалы. – 2010. – Т. 2. – № 1 (3). – С. 11 – 20.
54. Державна програма "Вчитель" [Електронний ресурс]. – Режим
доступу : URL : http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/379-2002-
%D0%BF. – Назва з екрана.
55. Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології: навчальний
посібник / Дичківська І. М. – К. : Академ. видав., 2004. – 352 с. – ISBN
966-8226-17-8.
56. Долгова В. И. Изучение направленности личности как путь
обеспечения ее профессиональной подготовки. Социальный педагог :
подготовка и деятельность / В. И. Долгова. – Челябинс, 1994. – 100 с.
57. Долгоруков А. Метод case-study как современная технология
профессионально-ориентированного обучения [Електронний ресурс] /
А. Долгоруков. – Режим доступу : URL :
http://www.vshu.ru/lections.php?tab_id=3&a=info&id=2600. – Назва з екрану.
58. Дубасенюк О. А. Професійна підготовка майбутнього вчителя до
педагогічної діяльності: монографія / О. А. Дубасенюк, Т. В. Семенюк,
135
О. Є. Антонова. – Житомир : Житомир. держ. пед. ун-т, 2003. – 193 с.
59. Дубасенюк О. А. Професійно-педагогічна освіта: сучасні
концептуальні моделі та тенденції розвитку : [монографія] / [авт.
колектив за заг. ред. проф. О. А. Дубасенюк]. – [вид. 2-е] – Житомир :
Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2008. – 396 с.
60. Дубасенюк О. А. Професійно-педагогічні задачі : типологія та
технологія розв’язання : Навчальний посібник для студентів вищих
навчальних закладів / О. А. Дубасенюк, О. В. Вознюк. – Житомир :
Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2010. – 272 с.
61. Емец А. И. Формирование педагогической направленности личности
учителя физической культуры в процессе спортивной специализации:
Автореф. дис… канд. пед. наук: 13.00.01 / А. И. Емец. – К. , 1985. – 24 с.
62. Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України; [гол. ред.
В. Г. Кремень]. – К. : Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с.
63. Зайцев В. В. Проблемы развития акмеологического образования /
В. В. Зайцев, А. М. Зимичев // Проблемы развития системы
акмеологических наук (под ред. Н. В. Кузьминой и А. М. Зимичева). –
СПб. : Изд. СПАА, 1996. – С. 53 – 106.
64. Закон України "Про вищу освіту" [Електронний ресурс]. – Режим
доступа : http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1556-18.
65. Закс Л. Статистическое оценивание / Л. Закс; [пер. с нем.]. – М. :
Статистика, 1976. – 598 с.
66. Запрудский Н. И. Эффективная школа / Н. И. Запрудский. – М. ,
2004. – С. 7 – 13.
67. Захарова И.Г. Информационные технологии в образовании: учеб.
пособие для студ. высш. учеб. заведений / Ирина Гелиевна Захарова. –
[2-е изд., стер.]. – М.: Издательский центр „Академия”, 2005. – 340 с.
68. Зеер Э. Ф. Психология личностного ориентированного
профессионального образования / Эвальд Фридрихович Зеер. –
Екатеринбург : Изд-во Урал. гос.про. пед ун-та; 2000. – 258 с.
136
69. Зигмантович С. В. Компетентностный поход к профессиональной
подготовке будущих библиотекарей [Електронний ресурс] /
С. В. Зигмантович. – Режим доступа : http://gpntb.ru/win/interevents/crimea2005/disk/31.pdf.
– Назва з екрана.
70. Зимняя И. А Ключевые компетентности как результативно-целевая
основа компетентностного подхода в образовании. Авторская версия/
И. А. Зимняя. – М. : Исследовательский центр проблем качества
подготовки специалистов, 2004. – 42 с.
71. Золочевська М. В. Методична підготовка майбутнього вчителя
інформатики до використання дослідницьких методів у шкільному
навчанні : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук :
спец. 13.00.02 "Теорія і методика навчання (інформатика)" /
М. В. Золочевська. – К. , 2011. – 20 с.
72. Ильина Т. А. Понятие педагогической технологии в современной
буржуазной педагогике / Т. А. Ильина // Советская педагогика. – 1971.
– № 9. – С. 123 – 143.
73. Ионова Е. Н. Вальдорфская педагогика: Генетико-методологические
аспекты / Е. Н. Ионова. – Харьков : Бизнес-Информ., 1997. – 300 с.
74. Исаев И. Ф. Профессионально-педагогическая культура преподавателя /
И. Ф. Исаев. – М. : Издат. центр "Академия", 2002. – 208 с.
75. Кабанова-Меллер Е. Н. Психология формирования знаний и навыков
у школьников / Е. Н. Кабанова-Меллер. – М. : изд-во Акад. Пед. наук
РСФСР, 1962. – 376 с.
76. Кайдалова Л. Г. Педагогічні технології формування професійних умінь і
навичок студентів вищого фармацевтичного закладу : дис. … канд. пед.
наук : 13.00.04 / Лілія Григорівна Кайдалова. – Х. , 2003. – 217 с.
77. Калінін В. О. Педагогічна технологія "діалог культур" як засіб
формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної
мови : [монографія] / В. О. Калінін; [за заг. ред. проф. О. А. Дубасенюк].
– Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2007. – 276 с.
137
78. Калінін О. В. Формування професійної компетентності майбутнього
вчителя іноземної мови засобами діалогу культур: дис. … канд. пед.
наук : 13.00.04 / Вадим Олександрович Калінін. – Житомир, 2005. – 307 с.
79. Калініна Л. М. Система інформаційного забезпечення управління
загальноосвітнім навчальним закладом : дис. … д-ра пед. наук :
13.00.06 / Людмила Миколаївна Калініна. – К. , 2008. – 471 с.
80. Каплинский В. В. Формирование коммуникативных умений будущего
учителя на основе проблемных педагогических ситуаций:
Дис…канд.пед.наук: 13.00.01. – К. , 1993. – 164 с.
81. Каплінський В. В. 100 складних ситуацій на уроках та поза уроками:
шукаємо рішення. Навчальний посібник для майбутніх учителів /
В. В. Каплінський. – Вінниця : ТОВ «Ніланд ЛТД», 2015. – 80 с.
82. Каплінський В. В. Різновиди педагогічних ситуацій та їх використання на
заняттях з дисциплін педагогічного циклу/ В. В. Каплінський // Наукові
записки. ВДПУ ім. М. Коцюбинського. – Вип. 6. – Сер.: Педагогіка і
психологія. – Вінниця, 2002. – С. 177 – 180.
83. Караван Ю. В. Нетрадиційні форми лекцій у вищій школі [Електронний
ресурс] / Ю. В. Караван, А. О. Саницька, М. С. Ташак. – Режим доступу:
URL : http://nauka.zinet.info/15/karavan.php. – Назва з екрана.
84. Карпюк Р. П. Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до
розв'язання педагогічних ситуацій: автореф. дис. на здобуття наук.
ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 "Теорія і методика
професійної освіти"/ Р. П. Карпюк. – Вінниця, 2005. – 20 с.
85. Кашапов М. М. Психология педагогического мышления : монографія /
М. М. Кашапов. – СПб. : Алетейя, 2000 – 463 с.
86. Кейс-метод – яскравий приклад інтерактивних технологій [Електронний
ресурс]. – Режим доступу : URL :
https://pedkab.wordpress.com/2013/01/28/%D0%BA%D0%B5%D0%B9%D
1%81-%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4/. – Назва з екрану.
87. Кириленко Н. М. Педагогічні умови застосування комп'ютерних
138
дидактичних ігор у фаховій підготовці майбутніх учителів математики
й інформатики : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед.
наук : спец. 13.00.04 "Теорія і методика професійної
освіти"/ Н. М. Кириленко. – Вінниця, 2010. – 20 с.
88. Кирсанов А. А. Методологические и методические основы
профессионально-педагогической подготовки преподавателя высшей
технической школы / А. А. Кирсанов, В. Г. Иванов, Л. И. Гурье. –
Казань, 1997. – 78 с.
89. Кичук Н. В. От творчества учителя к творчеству ученим / Н. В. Кичук.
– Измаил, 1992. – 96 с.
90. Класифікація кейсів [Електронний ресурс]. – Режим доступу : URL :
http://www.casemethod.pu/basel.php?tbl=artikel&id=5/. – Назва з екрану.
91. Класифікація кейсів [Електронний ресурс]. – Режим доступу : URL :
http://www/hr-training.net/statya/mihajlova_l.shtml. – Назва з екрану.
92. Климов Е. А. Психология профессионала / Е. А. Климов. – М. ,
1996. – 400 с.
93. Климов Е. А. Психология профессионального самоопеределения /
Е. А. Климов. – Ростов на Дону, 1995. – 512 с.
94. Климчук В. О. Розвиток внутрішньої мотивації / В. О. Климчук //
Синергетика: процеси самоорганізації технічних, технологічних
та соціальних систем: Матеріали Першої всеукр. наук.
конференції. 17–18 червня 2003 року, м. Житомир /
Ред. І. Г. Грабар. – Житомир, 2003. – С. 75 – 78.
95. Ковальчук В. А. Методичні основи розв’язання соціально-
педагогічних задач упроцесі підготовки майбутніх учителів : дис. …
канд. пед. наук : 13.00.04 / Валентина Антонівна Ковальчук. –
Житомир. – 2000. – 189 с.
96. Ковальчук В. В. Основи наукових досліджень : навч. посіб. /
В. В. Ковальчук, Л. М. Моїсеєв. – [3-е вид.] – К. : Професіонал,
2005. – 240 с.
139
97. Ковальчук Г.О. Активізація навчання в економічній освіті:
навчальний посібник / Г. О. Ковальчук. – К. : КНЕУ, 1999. – 128 с.
98. Козаков В. А. Самостоятельная работа студентов и ее
информационно-методическое обеспечение : Учеб. пособие
/ В. А. Козаков. – К. : Вища шк., 1990. – 248 с.
99. Комар О. А. Теоретичні та методичні засади підготовки майбутніх
учителів початкової школи до застосування інтерактивної технології :
дис. … доктора пед. наук : 13.00.04 / Комар Ольга Анатоліївна. –
Умань, 2011. – 512 с.
100. Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та
українські перспективи: Бібліотека з освітньої політики / За заг. ред.
О. В. Овчарук. – К : "К. І. С.", 2004. – 112 с.
101.Кондрашова Л. В. Сборник педагогических задач : учеб. пособ.
для студ. пед. ин-ов / Л. В. Кондрашова. – М. : Просвещение. –
1987. – 144 с.
102. Концепція математичної освіти 12-річної школи. Проект //
Математика в школі. – 2002. – № 2. – С. 12 – 17.
103. Костюк Г. С. Навчально-виховний процес і психологічний розвиток
особистості /Г. С. Костюк / Під ред. Л. М. Проколієнко. – К. : Рад.
школа, 1989. – 608 с.
104. Краевский В. В. Проблемы научного обоснования обучения:
(Методол. анализ) / В. В. Краевский. – М. : Педагогика, 1977. – 264 с.
105. Краєвський В. В. Предметное и общепредметное в образовательных
стандартах / В. В. Краєвський, А. В. Хуторський // Педагогика. – 2003.
– № 3. – С. 3 – 10.
106. Кудрявцев Т. В. Психология технического мышления. Процесс и
способы решения технических задач / Т. В. Кудрявцев. – М. ,
1975. – 302 с.
107. Кузьмина Н. В. Методы системного педагогического исследования
/ Нина Васильевна Кузьмина. – Л. : Изд-во ЛГУ, 1980. – 172 с.
140
108. Кузьмина Н. В. Научно-практические методы анализа педагогической
ситуации : Психология – производству и воспитанию /
Н. В. Кузьмина. – Л. , 1977. – С. 211 – 224.
109. Кузьмина Н. В. Основы вузовской педагогіки : Учебное пособие для
студ. ун-та / Н. В. Кузьмина. – Л. : Изд-во ЛГУ, 1972. – 311 с.
110. Кузьмина Н. В. Очерки психологии труда учителя / Н. В. Кузьмина. –
Л. : Изд-во ЛГУ, 1967. – 182 с.
111. Кузьмина Н. В. Профессионализм педагогической деятельности :
Методическое пособие / Н. В. Кузьмина, А. А. Реан. – Санкт-
Петербург – Рыбинск, 1993. – 54 с.
112. Кузьмінський А. І. Педагогіка вищої школи : Навчальний посібник. –
К. : Знання, 2005. – 486 c.
113. Кузьмінський А. І. Педагогіка: завдання і ситуації : практикум /
А. І. Кузьмінський, Л. П. Вовк, В. Л. Омельяненко. – К. : Знання-Прес,
2003. – 167 с.
114. Кулюткин Ю. Н. Педагогическая задача / Ю. Н. Кулюткин //
Творческая направленность деятельности педагога. – Л. , 1978. –
С .11 – 18.
115. Кулюткин Ю. Н. Психологические особенности деятельности
учителя : мышление учителя / Ю. Н. Кулюткин. – М. : Педагогика,
1990. – С . 7 – 26.
116. Кучай О. В. Формування професійної компетенції вчителів
інформатики у вищих навчальних закладах Польщі : автореф. дис. на
здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 "Теорія і
методика професійної освіти" / О.В. Кучай. – Черкаси, 2011. – 20 с.
117. Левківський М. В. Історія педагогіки : навч. посібник /
М. В. Левківський. – Житомир : ЖДПУ, 2001. – 220 с.
118. Леонтьев А. Н. Деятельность. Сознание. Личность / А. Н. Леонтьев. –
М. : Изд-во полит. лит-ры, 1975. – 304 с.
141
119. Лернер И. Я. Дидактические основы методов обучения / Исаак
Яковлевич Лернер. – М. : Педагогика, 1981. – 186 с.
120. Лернер И. Я. Процесс обучения и его закономерности / И. Я. Лернер. –
М. : Знание, 1980. – 96 с.
121. Лизинский В.М. Психолого-педагогический и управленческий
дневник директора школы / В. М. Лизинский. – М. : Центр
"Педагогический поиск", 2004. – 160 с.
122. Лозова В. І. Теретичні основи виховання і навчання : Навч. посіб. для
студ. пед .закладів / В. І. Лозова, Г. В. Троцко – Х. , 1997. – 338 с.
123. Ломов Б. Ф. Методологические и теоретические проблемы
психологии / Б. Ф. Ломов. – М. : Наука, 1984. – 437 с.
124. Лукашевич М. П. Соціалізація. Виховні механізми і технології /
М. П. Лукашевич. – К. , 1998. – 110 с.
125. Луценко Л. И. Компетентностная модель повышения квалификации
директора школы / Л. И. Луценко // Педагогика: научно-
теоретический журнал. – 2005. – С. 61 – 68.
126. Максимова В. Н. Акмеология: новое качество образования: Книга для
педагога / В. Н. Максимова. – СПб. : Изд-во РГПУ им. А. И. Герцена,
2002. – 99 с.
127. Малафіїк І. В. Дидактика. Класифікації методів навчання
[Електронний ресурс] / І. В. Малафіїк. – Режим доступу : URL :
http://www.info-library.com.ua/books-text-4310.html. – Назва з екрана.
128. Маргвелашвілі Е. Місце „кейсів” у російській бізнесі-школі /
Е. Марилашвили // Навчання за кордоном. – 2000. – № 10. – С. 51 – 52.
129. Маркова А. К. Психология профессионализма / А. К. Маркова. – М. ,
1996. – 309 с.
130. Маслова Т. Б. Компетентність майбутнього спеціаліста як основна
вимога сучасності [Електронний ресурс] / Т. Б. Маслова – Режим
доступу : URL : http://www.rusnauka.com/ 12_ EN 2008 /
Pedagogica/31338.doc.htm– Назва з екрана.
142
131. Матвієнко О. В. Метод конкретних педагогічних ситуацій /
О. В. Матвієнко. – К. : Українські пропілеї, 2001. – 300 с.
132. Махмутов М.И. Организация проблемного обучения в школе /
Махмутов М. И. – М. : Просвещение, 1977. – 240 с.
133. Метод проектів як технологія навчання [Електронний ресурс]. –
Режим доступу : URL :
http://pidruchniki.ws/11570718/informatika/metod_proektiv_tehnologiya_
navchannya. – Назва з екрана.
134. Методи навчання. Словесні методи навчання. [Електронний ресурс]. –
Режим доступу : URL : http://teacher.edsp.net/index.php?option=com_content&view=article&id=15:2012-01-17-
11-21-03&catid=1:2011-09-13-21-50-27&Itemid=2. – Назва з екрана.
135. Митина Л. М. Личностное и профессиональное развитие человека в
новых социально-экономических условиях / Л. М. Митина // Вопросы
психологии. – 1997. – № 4. – С. 34 – 45.
136. Мільто Л. О. Теорія і технологія розв'язання педагогічних задач:
посіб. / Л. О. Мільто – Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2013. – 156 с.
137. Мкртчян М. А. Общие методики коллективных учебных занятий /
М. А. Мкртчян. – Красноярск : ИПК РО, 2002. – 198 c.
138. Моделирование педагогических ситуаций: Проблемы повышения
качества и эффективности общепедагогической подготовки
учителей / под ред. Ю. Н. Кулюткина, Г. С. Сухубской. – М. :
Педагогика, 1981. – 120 с.
139. Модульна технологія навчання: новий підхід до управління
пізнавальною діяльністю студентів // Проблеми гуманізації навчання
та виховання у вищому закладі освіти : матеріали третіх Ірпін. міжнар.
наук.-пед. читань. – Ірпінь, 2005. – С. 144 – 147.
140. Мороз О. Г. Підготовка майбутнього вчителя : зміст та організація :
навчальний посібник / Мороз О. Г., Сластьонін В. О., Філіпенко Н. І. –
К. , 1997. – 168 с.
143
141. Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ столітті // – К. :
Шкільний світ, 2001. – 26 с.
142. Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012–2021 рр.
[Електронний ресурс]. – Режим доступу : URL :
http://www.mon.gov.ua/index.php/ua/. – Назва з екрана.
143. Нєдялкова К. В. Педагогічні умови інтелектуального розвитку
майбутніх учителів математики у процесі фахової підготовки: Дис. …
канд. пед. наук: 13.00.04. / К. В. Нєдялкова – О. , 2003. – 218 с.
144. Ничкало Н. Г. Професійно-технічній освіті – державну піщримку та
науково-педагогічне забезпечення / Нелля Григорівна Ничкало // Нові
технології навчання: наук. – метод. зб. Вип. 15 – К. : ІСДО, 1995 – С. 11.
145. Ніколаєску І. О. Практичні основи акмеологічного розвитку особистості в
умовах освітньо-інформаційного простору: навчально-методичний
посібник / І. О. Ніколаєску. – Черкаси : ОІПОПП, 2012. – 54 с.
146. Новиков А. М. Методология / А. М. Новиков, Д. А. Новиков. – М. :
СИНТЕГ. – 663 с.
147. Новицкая И. В. Компьютерное тестирование как средство
диагностики понимания студентами методов решения педагогических
задач / И. В. Новицкая // Информационно-технологическое
обеспечение образовательного процесса современного университета
[Электронный ресурс] : сб. докл. междунар. интернет-конф., Минск,
1–30 нояб. 2013 г. – Минск, 2014. – С. 136 – 149. – Режим доступу до
журн. : http://elib.bsu.by/handle/123456789/89683.
148. Новіцька І. В. Огляд існуючих класифікацій педагогічних задач /
І. В. Новіцька // Збірник наукових праць Уманського державного
педагогічного університету імені П. Тичини / [гол. ред. : М. Т. Мартинюк].
– Умань : ФОП Жовтий О. О., 2014. – Ч. 3. – С .240 – 247.
149. Новіцька І. В. Педагогічні задачі-ситуації з проблем естетичного
виховання у професійній підготовці педагога / І. В. Новіцька //
Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету
144
імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія:
зб. наук. праць. – Вип. 41 / Редкол.: В. І. Шахов (голова) та ін. –
Вінниця : ТОВ Нілан ЛТД, 2014. – С. 222 – 225.
150. Новіцька І. В. Професійна творчість майбутніх учителів як науково-
педагогічна проблема / І. В. Новіцька // Матеріали Міжнародної
науково-практичної конференції "Теоретико-методичні засади
креативної освіти обдарованих дітей". – Київ – Кривий Ріг : вид-во
ІОД НАПН України, 2011. – С. 76 – 80.
151. Новіцька І. В. Психолого-педагогічний словник з проблеми
міжособистісної взаємодії: Словник / І. В. Новіцька, С. А. Постова. –
Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2010. – 124 с.
152. Новіцька І. В. Розвиток творчої активності майбутнього вчителя у
процесі професійно-педагогічної підготовки / І. В. Новіцька // Вісник
Житомирського державного університету імені Іваан Франка. –
Житомир : вид-во ЖДУ ім.І.Франка, 2011. – Вип. 60. – С. 124 – 129.
153. Новіцька І. В. Створення моделі формування професійних умінь у
майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін у процесі
розв'язування педагогічних задач / І. В. Новіцька // Вісник
Житомирського державного університету імені Івана Франка. –
Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014. – Вип. 5 (77). – С. 163–169.
154. Новіцька І. В. Технологія формування в майбутніх учителів природничо-
математичних дисциплін готовності до розв’язання педагогічних задач
/ І.В. Новіцька // Методика навчання природничих дисциплін у середній та
вищій школі" (ХХІ Карашинські читання) : матеріали міжн. наук.-практ.
конф. (м. Полтава, 29–30 травня 2014 р.) / [за ред. проф. М. В. Гриньової]. –
Полтава, 2014. – С. 181 – 183.
155. Новіцька І. В. Формування в майбутніх учителів природничо-
математичних дисциплін готовності до розв’язання педагогічних
задач / І. В. Новіцька // Педагогіка вищої та середньої школи:
145
зб. наук. праць. – Кривий Ріг : ДВНЗ "Криворізький національний
університет", 2014. – Вип. 43. – С. 66 – 71.
156. Овчаренко Т. Г. Самостійна робота як форма організації і управління
системою професійної підготовки майбутнього спеціаліста /
Т. Г. Овчаренко // Фізична культура, спорт та здоров’я нації.
зб. наук. праць. – Ч. ІІ. – Київ-Вінниця, 1998. – С. 293 – 295.
157. Овчаров С. М. Індивідуально-диференційований підхід у професійній
підготовці майбутніх учителів інформатики : дис. … канд. пед. наук :
13.00.04 / Овчаров Сергій Михайлович. – Полтава, 2003. – 209 с.
158. Огарев Е. И. Компетентность образования : социальный аспект /
Е. И. Огарев.– СПб. : РАО ИОВ, 1995.– 234 с.
159. Ожегов С. И. Словарь русского язика : Около 57000 слов /
С. И. Ожегов. – [Под ред. чл.-корр. АН СССР Н.Ю. Шведовой]. – [17-е
изд., стереотип]. – М. : Рус. яз., 1985. – 797 с.
160. Онишко О. Г. Методична система розвитку творчих здібностей
студентів вищих технічних закладів у процесі навчання інформатики :
автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец.
13.00.02 "Теорія і методика навчання (інформатика)" / О. Г. Онишко. –
Київ, 2009. – 20 с.
161. Опыт управления международной деятельностью [Електронний
ресурс]. – Режим доступу : URL :
/http://enbv.narod.ru/text/Econom/management/mejd_management/str/
45.html. – Назва з екрана.
162. Орлов А. Б. Психологические центрации в педагогической
деятельности учителя / А. Б. Орлов // Новые исследования в
психологии и возрастной физиологии. – 1989. – № 2. – С. 24-32.
163. Осадчий М. М. Про перехід до європейських стандартів освіти /
М. М. Осадчий // Вісник Житомирського державного університету
імені Іваан Франка. – 2006. – Вип. 29. – С. 52 – 54.
164. Осадчий М. М. Сучасні підходи до підготовки вчительських кадрів в
146
умовах модернізації системи вищої освіти / М. М. Осадчий // Вісник
Житомирського державного університету імені Іваан Франка. – 2008.
– Вип. 39. – С. 70 – 74.
165. Основы педагогического мастерства. – [под ред. Зязюна И. А.] – М. ,
1989. – 302 с.
166. Островерхова Н. М. Методологія аналізу якості уроку як педагогічної
системи : монографія / Н. М. Островерхова. – Х. : ТИТУЛ, 2008. – 402 с.
167. Отрошко Т. В. Система оцінювання технічної компетентності
майбутніх учителів інформатики в процесі навчання комп'ютерних
дисциплін : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук :
спец. 13.00.02 "Теорія і методика навчання (інформатика)" /
Т. В. Отрошко. – Х. , 2010. – 20 с.
168. Педагогика : Педагогические теории, системы, технологи : Учеб.
пособие для студентов сред. пед. учеб. заведений / С. А. Смирнов,
И. Б. Котлова, Е. Н. Шиянов и др. – [Под ред. С.А.Смирнова]. – М. :
Издательский центр "Академія", 1998. – 512 с.
169. Педагогика : Учеб. пособие для студ. пед. учеб. заведений /
В. А. Сластенин, И. Ф. Исаев, А. И. Мищенко, Е. Н. Шиянов. – М. :
Школа – Пресс, 1997. – 512 с.
170. Педагогика : Учеб.пособие для студентов пед. ин-тов. – [Под ред.
Ю. К. Бабанского]. – М. : Просвещение, 1983. – 608 с.
171. Педагогика: учебн. пособие для студентов пед. учебных заведений /
В.А.Сластенин, И. Ф. Исаев, А. И. Мищенко, Е. Н. Шиянов. – М. :
Школа-Пресс, 1997. − 512 с.
172. Педагогическая энциклопедия / [Ред. И. А. Каиров] – Т.3. – М. ,
Советская энциклопедия, 1966.– 636 c.
173. Педагогическая энциклопедия : [в 4 т.] / [гл. ред. И. А. Каиров]. – М. :
Сов. Энциклопедия, 1964. – Т. 1. : А–Е. – 831 c.
174. Педагогические ситуации // Все для вчителя. – 1999. – № 5. – С.23 – 25.
175. Педагогические ситуации в воспитании школьников / [Науч. ред.
147
С. М. Годник и др.] – Воронеж : Изд-во Воронеж. ун-та, 1985. – 144 с.
176. Педагогический словарь / [Под. ред. К. И. Каирова] – М . – Т. 1. –
1960. – 726 c.
177. Педагогический энциклопедический словарь / [Редкол. :
М. М. Безруких, В. А. Болотов, Л. С. Глебова и др.; Гл. ред. Б. М. Бим-
Бад]. – М. : Большая рос. энцикл., 2002. – 528 с.
178. Педагогічна майстерність : Підручник / І. А. Зязюн,
Л. В. Крамущенко, І. Ф. Кривонос та ін.; – [За ред. І. А. Зязюна]. – К. :
Вища шк., 1997. – 349 с.
179. Педагогічна майстерність: Підручник / І. А. Зязюн, Л. В. Крамущенко,
І. Ф. Кривонос та ін.; – [За ред. І. А. Зязюна]. – [2-ге вид., допов. і
переобл.] – К. : Вища школа, 2004. – 422 с.
180. Печенежский В. П. Активное социально-психологическое обучение
компетентности в общении руководителей воинских коллективов
ПВУ: Дис... канд. психол. наук: 20.02.02 / Национальная академия
пограничных войск Украины им. Богдана Хмельницкого /
В. П. Печенежский. – Хмельницкий, 2000. – 246 с.
181. Пєхота О. М. Особистісно орієнтована освіта і технології. Неперервна
професійна освіта : проблеми, пошуки, перспективи : [монографія] /
О. М. Пєхота. – К. : Віпол, 2000. – 456 с.
182. Пидкасистый П. И. Психолого-дидактический справочник
преподавателя высшей школы / П. И. Пидкасистый, Л. М. Фридман,
М. Г. Гарунов. – М. : Пед. общество России, 1999. – С. 3 – 56.
183. Підготовка майбутнього вчителя до впровадження педагогічних
технологій : [навчальний посібник] / О. М. Пєхота, В. Д. Будак,
А. М. Старева та ін.; [за ред І. А. Зязюна, О. М. Пєхоти]. − К. :
Видавництво А. С. К., 2003. – 240 с.
184. Пікельна В. С. Управління школою. У 2 ч. – Х. : вид. гр. "Основа",
2004. – Ч. 1. – 112 с.
185. Платонов К. К. Проблемы способностей / К. К. Платонов. – М. :
148
Наука, 1972. – 311 с.
186. Плахотнік О. В. Наукові підходи до розвитку інновацій в освіті /
О. В. Плахотнік // Сучаснi iнформацiйнi технологiї та iнновацiйнi
методи навчання в пiдготовцi фахiвцiв: методологiя, теорiя, досвiд,
проблеми : зб. наук. праць. – К.-Вінниця, ДОВ "Вінниця", 2008. –
Вип. 16. – С. 123 – 127.
187. Плахотнюк Н. П. Критерії та показники рівня готовності майбутніх
учителів до інноваціної діяльності [Електронний ресурс] /
Н. П. Плахотнюк. – Режим доступу : URL :
eprints.zu.edu.ua/6778/1/10pnpktp.pdf. – Назва з екрана.
188. Пометун О. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання /
О. Пометун, Л. Пироженко. – К. : А.С.К., 2004. – 192 с.
189. Поташник М. М. Педагогические ситуации / М. М. Поташник,
Б. З. Вульфов. – М. : Педагогика, 1983. – 144 с.
190. Проблемы развития системы акмеологических наук / Под ред.
Н. В. Кузьминой и А. М. Зимичева. – СПб. : Изд. СПАА, 1996. – 268 с.
191. Прокоф’єва М. Системний підхід у підготовці майбутнього педагога до
реалізації диференційованого навчання / Марина Прокоф’єва // Проблеми
підготовки сучасного вчителя. – № 4 – Ч. 2 – 2011. – С. 315 – 322.
192. Психологический словарь / [Под ред. В. В. Давыдова,
А. В. Запорожца, Б. Ф. Ломова и др.] – М. : Педагогика, 1983.– 448 с.
193. Психологічний словник / [За ред. В. І. Войтка] – К. : Вища шк., 1982. – 367 с.
194. Пути повышения качества усвоения знаний в начальных класах / [Под
ред. Д. Н. Богоявленского и Н. А. Менчинской] – М. : Изд-во Акад.
пед. наук РСФСР, 1962. – 280 с.
195. Реан А. А. Психология и педагогіка / А. А. Реан, Н. В. Бордовская,
С. И. Розум. – СПб. : Питер, 2000. – 432 с.
196. Розвиток здібностей: методичні рекомендації / Південноукраїнський
держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського. Кафедра педагогіки /
Р.І. Хмелюк (упоряд.). – О ., 1998. – 48 с.
149
197. Ростовська В. І. Управління процесом формування професійною
компетентністю заступника директора з навчально-виховної роботи
загальноосвітнього навчального закладу : автореф. дис. на здобуття
наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.06 "Теорія і методика
управління освітою" / В. І. Ростовська – Київ, 2009. – 25 с.
198. Ростунов А. Т. Формирование профессиональной пригодности /
А. Т. Ростунов. – М .: Высш. шк., 1984. – 176 с.
199. Рубинштейн С. Л. О мышлении и путях его исследования / Сергей
Леонидович Рубинштейн. – М. , Изд-во АН СССР, 1958. – 147 с.
200. Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии / С. Л. Рубинштейн. –
СПб. : ЗАО "Издательство Питер", 1999. – 720 с.
201. Рубинштейн С. Л. Проблемы общей психологии / С. Л. Рубинштейн. –
М. : Педагогика, 1976. – 382 с.
202. Самойленко О. М. Підготовка бакалаврів-учителів математики [метод.
посіб. для викл. вищ. навч. закл.] / О. М. Самойленко. – Миколаїв,
2013. – 83 с.
203. Самойленко О. М. Теоретико-методична модель підготовки
бакалаврів-учителів математики за дистанційною формою навчання /
О. М. Самойленко // Професійна освіта : проблеми і перспективи /
ІПТО НАПН України : РВНЗ «КІПУ». – К. ; Симферополь : НІЦ
КІПУ, 2013. – Вип. 4. – С. 41-45.
204. Селевко Г. К. Современные образовательные технологи /
Г. К. Селевко. –М. : Народное образование, 1998. – 256 с.
205. Семенова А. В. Розвиток професійної компетентності фахівців
засобами парадигмального моделювання (інтерактивний тренінг) :
[навч.-метод. посіб.] / А. В. Семенова. – Одеса, 2006. – 130 с.
206. Сербин І. В. А. С. Макаренко і розвиток педагогічної майстерності
вчителя / І. В. Сербин // Національна освіта у контексті творчості
А. С. Макаренка: зб. наук. праць / за ред. проф. М. В. Левківського. –
Житомир : ЖЦНТЕІ, 2003. – С. 145 – 146.
150
207. Сербин І. В. До проблеми формування педагогічних умінь майбутніх
учителів / І. В. Сербин // Тези доповідей ХІІ науково-методичної
конференції Житомирського військового інституту радіоелектроніки
імені С. П. Корольова / Відп. За випуск С. О. Кубіцький. – Житомир :
ЖВІРЕ, 2003. – Ч. ІІ. – С. 41 – 42
208. Сербин І. В. Соціально-педагогічні умови підвищення ефективності
педагогічних занять з курсу педагогіки / І. В. Сербин // Соціально-
педагогічні проблеми сучасної середньої та вищої освіти в Україні:
зб. наук. праць / за заг.ред. доц. Сейко Н . А. – Житомир : Житомир.
держ. пед. ун-тет, 2002. – С. 96 – 100.
209. Сербин І. В. Теоретико-методологічні засади проблеми формування
педагогічної творчості майбутніх педагогів / І. В. Сербин // Вісник
Житомирського державного університету імені Іваан Франка. –
Житомир : вид-во ЖДУ ім.І.Франка, 2006. – Вип. 30. – С. 95 – 100.
210. Сербин І. В. Формування професійних умінь майбутніх учителів при
розв’язуванні педагогічних задач / І. В. Сербин // Тези ХХХІ науково-
практичної міжвузівської конференції, присвяченої Дню університету.
– Житомир : вид-во ЖДТУ, 2006. – С. 285 – 286.
211. Сидоренко В. К. Основи наукових досліджень : навч. посіб. /
В. К. Сидоренко, П. В. Дмитренко. – К . : РННЦТ "ДІНІТ", 2000. – 259 с.
212. Сисоєва С. О. Освітні технології: методологічні аспекти / С. О. Сисоєва
// Професійна освіта: педагогіка і психологія: Польсько-український
щорічник. – Київ-Ченстохова, 2000. – С. 351 – 367.
213. Сисоєва С. О. Технологізація освітньої діяльності в умовах неперервної
професійної освіти /С. О. Сисоєва // Неперервна професійна освіта:
проблеми, пошуки, перспективи: Монографія. – [за ред. І. А. Зязюна]. –
Київ : Віпол, 2000. – 636 с.
214. Ситуационный анализ, или Анатомия Кейс-метода / [под ред.
Ю. П. Сурмина]. – К. : Центр инноваций и развития, 2002. – 286 с.
215. Скляров О. В. Деякі питання розвитку творчих здібностей студентів /
151
О. В. Скляров // Фізична культура, спорт та здоров’я нації. Збірник
наукових праць. – Ч. ІІ. – Київ-Вінниця, 1998. – С. 307 – 308.
216. Скульський Р. П. Підготовка майбутніх учителів до педагогічної
творчості : монографія / Р. П. Скульський. – К. : Вища школа,
1992. – 124 с.
217. Сластенин В. А. Педагогика: инновационная деятельность /
Сластенин В. А., Подымова Л. С. – М. : ИЧП "Издательство Магистр",
1997. – 308 с. – ISBN 5-89317-048-2.
218. Сластенин В. А. Профессионально-педагогическая подготовка
современного учителя / В. А. Сластенин, А. И. Мищенко // Советская
педагогика. – 1991. – № 10. – С. 79 – 84.
219. Сластенин В. А. Целостный педагогический процесс как объект
профессиональной деятельности учителя / В. А. Стастенин,
А. И. Мищенко. − М. : Прометей, 1997. – 201 с.
220. Смирнов А. В. Статистическая обработка анкет, содержащих бальные
шкалы / А. В. Смирнов, Р. А. Смирнова // Резервы интенсификации
учебно-воспитательного процесса педвуза: межвуз. сб. науч. труд. –
Кострома, 1990. – С. 117 – 121.
221. Смирнов В. И. Общая педагогика в тезисах, дефинициях,
иллюстрациях / В. И. Смирнов. – М. : Пед. о-во России, 1999.– 416 с.
222. Смирнов С. А. Технологии в образовании / С. А. Смирнов // Высшее
образование в России. – 1999. – № 1. – С. 55 – 62.
223. Смирнов С. Д. Педагогика и психология высшего образования:от
деятельности к личности : Учеб.пособие для студентов высш. пед. учеб.
Заведений / С. Д. мирнов. – М. : Изд.центр "Академия", 2001. – 304 с.
224. Спирин Л. Ф. Анализ учебно-воспитательных ситуаций и решение
педагогической задачи / Л. Ф. Спирин, М. А. Степинский,
М. Л. Фрумкин и др. – Ярославль : Изд-во ЯГПИ, 1974. – 130 с.
225. Спирин Л. Ф. Обучение студентов решению педагогических задач /
Л. Ф. Спирин, М. Л. Фрумкин // Советская педагогика. – № 7. –
152
1984. – С. 18 – 22.
226. Спирин Л. Ф. Теория и технология решения педагогических задач /
Л. Ф. Спирин. – М. : Российское педагогическое агентство, 1997. – 154 с.
227. Спирин Л. Ф. Формирование профессионально-педагогических умений
учителя-воспитателя / Л. Ф. Спирин. – Ярославль, 1976. – 83 с.
228. Тарнопольський О. Б. Питання впровадження нейро-лінгвістичного
програмування у викладанні іноземних мов / О. Б. Тарнопольський //
Педагогіка і психологія. – К ., 2001. – № 1 (30). – С. 43 – 49.
229. Теплов Б. М. Проблемы индивидуальных различий / Б. М. Теплов. –
М. : Изд. Академ. пед. наук, 1961. – 535 с.
230. Тихомиров В. М. О некоторых проблемах математического образования:
Математика и общество. Математическое образование на рубеже веков /
В. М. Тихомиров // Тезисы докладов на Всероссийской конференции. –
Дубна, 2000. – [Электронный ресурс]. – Режим доступа : URL :
http://archive.1september/ru/mat/2001/04/no04_1.htm. – Название с экрана.
231. Тихонова Т. В. Педагогічні умови професійного саморозвитку
майбутнього вчителя інформатики : автореф. дис. на здобуття наук.
ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 "Теорія і методика
професійної освіти" / Т. В. Тихонова. – К. , 2001. – 20 с.
232. Трансформация личности: нейролингвистическое программирование /
Анализ и комментарии О. Ксендзюк. – Одесса : Хаджибей, 1995. – 352 с.
233. Унгурян І. К. Шляхи розв’язування педагогічних ситуацій / І. К. Унгурян
// Педагогічна майстерня. – № 12 (24) грудень 2012 р. – С. 26 – 29.
234. Учителям и родителям о психологии підростка / [Под ред.
Аракеловой И. В.]. – М. , 1990. – 304 с.
235. Ушинский К. Д. Избранные педагогыческие сочинения /
Ушинский К. Д. – М. : Педагогика, 1974. – 559 с.
236. Фіцула М. М. Педагогіка вищої школи : Навч. посіб. / М. М. Фіцула. –
К. : "Академвидав", 2006. – 352 с.
237. Фридман Л. М. Психологический анализ задач. Сообщение 1.
153
Проблемные ситуации и задачи / Л. М. Фридман // Новые
исследования в психологии и возрастной физиологии. – М. , 1970. –
№ 1. – С. 51 – 56.
238. Фрумкин М. Л. Учебно-познавательные задачи в профессионально-
педагогической подготовке учителя / Л. М. Фрумкин // Советская
педагогіка. – 1981. – № 11. – С. 83 – 87.
239. Харламов И. Ф. Педагогика : Уч.пособие / И. Ф. Харламов. – [2-е изд.,
перераб. и доп.] – М. : Высш.шк., 1990. – 576 с.
240. Хриков Є. М. Управління навчальним закладом: Навч. посіб. /
Є. М. Хриков. – К. : Знання, 2006. – 365 с.
241. Хуторской А. В. Виртуальное образование и русский космизм /
А. В. Хуторской // EIDOS-LIST. – 1999. – Вып. 1. – 295 с.
242. Цьось А. В. Диференційований підхід у процесі професійної
підготовки вчителя фізичної культури: Автореф. дис… канд. пед.
наук: 13.00.01 / А. В. Цьось. – К. , 1994. – 16 с.
243. Чернышев А. С. Практикум по решению конфликтных
педагогических ситуаций / А. С. Чернышев. – М. : Пед. о-во России,
1999. – 186 с.
244. Шарко В. Д. Сучасний урок фізики : технологічний аспект
/ В. Д. Шарко // Посібник для вчителів і студентів. – К. , 2005. – 220 с.
245. Шиян Б. М. Теоретично-методичні основи підготовки вчителів
фізичної культури в педагогічних навчальних закладах: Автореф.
дис… докт. пед. наук: 13.00.04 / Б. М. Шиян. – К. , 1997. – 50 с.
246. Шліхта Г. О. Підготовка майбутніх учителів інформатики до
профорієнтаційної роботи із старшокласниками в сучасному
інформаційному просторі : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня
канд. пед. наук : спец. 13.00.04 "Теорія і методика професійної
освіти" / Г. О. Шліхта. – Житомир, 2009. – 20 с.
247. Штофф В. А. "Моделирование и философия" / В. А. Штофф. –М. – Л. :
изд-во "Наука", 1966. – 304 с.
154
248. Щедровицкий Г. П. Избранные труды / Г. П. Щедровицкий. –
М ., 1995. – 759 с.
249. Ягупов В. В. Управлінський аспект модернізації професійно-технічної
освіти України / В. В. Ягупов // Професійна освіта: проблеми і
перспективи / ІПТО НАПН України; РВНЗ "КІПУ". – К. : –
Сімферополь : НІЦ КІПУ, 2011. Вип. 2. – С. 62 – 66.
250. Яковлева С. А. Особенности применения кейс-метода студентов в
обучении психологического факультета / С. А. Яковлева // Акмеология
2003 (Юбилейный выпуск) / Н. В. Кузьмина, А. Н. Зинчев. – Санкт-
Петербург: Акмеологическая академия, 2003. – 324 с.
251. Ящук І. П. Формування життєвої компетентності особистості
старшокласників загальноосвітних шкіл України: Дис... канд. пед.
наук: 13.00.07 / І. П. Ящук. – К. , 2001. – 215 с.
252. Brinkenhoff R. O. The Success Case Method: Find Out Quickly What’s
Working and What’s Not / R. O. Brinkenhoff. – San Francisco: BerettKoehler
Publishers, 2003. – 192 p.
253. Britain 1992. An official Handbook. Prepared by the Central office of
Information. – London: HMSO, 1992. – 468 p.
254. Evens T. M. S. The Manchester School: Practice and ethnographic praxis
in anthropology / Evens T. M. S. and Don Handelman. – Oxford/ New
York: Berghahn, 2006. – 348 р.
255. Godefroid Jo Les chemins de la psychologie. – Paris, 1988. – 190 p.
256. Heath J. Teaching and Writing Case Studies: A practical guide / J. Heath. –
[Second edition]. – The European Case Clearing House, 2002. – 197 p.
257. Lane H. International management behavior: Introduction to the cases and
case method / Lane H. and Distefano J. – PWS-Kent, 1992. – 628 р.
258. Lynn Laurence E. Teaching and Learning with Cases. A Guidebook /
E. Lynn Laurence. – Chatham House Publishers, Seven Bridges Press,
LLC, 1999. – 176 р.
155
259. Michiel R. Leenders and James A. Erskine disc Research: The Case
Writing Process / R. Michiel. – Ontario : School of Business
Administration (the University of Western Ontario), 1989. – 334 р.
260. Naish M. Teacher Education Today // Normal J.Graves. Initial Teacher
Education. – L. Kogan Page, 1990. – P. 25 – 47.
261. Novitska Inessa. Determining the level of preparation of future teachers of natural
and mathematical scienses to the solution of educational problems / Inessa
Novitska //Journal L'Association 1901 "SEPIKE". – Osthofen, Deutschland. –
Poitiers, France. – Los Angeles, USA. – Edition 05. – 2014. – P. 68 – 71.
262. Shodt David. An Orientation Message on Case Learning [Електронний
ресурс] / Shodt David. – Режим доступу: htpp:www.hallway.org
263. Sinclair J. Collins cobuild English language dictionary / J. Sinclair. –
Harper-Collins Publishers, 1990. – 832 р.
264. Spodark E. Pedagogical Applications for the Single Computer Teaching
Station: A Case Study / E. Spodark // Computer Assisted Language
Learning. – 2000. – Vol. 13. – № 3. – 295 р.
265. Stenzel A. Learning by the Case Method: Practical Approaches for
Community Leaders / Stenzel A. & Feeney H. – New York : Seabury
Press, 1970. – 128 р.
266. Tones E., Morris S. Teaching Practice: Problems and Perspectives. –
London: Methuen, 1972. – 300 p.
267. Yoder, R. Another look at case studies / Yoder, R. // Journal of Continuing
Education in Nursing. – 1990. – № 21. Р. 276 – 277.
citation: Новіцька, І. В. (2015) Формування професійних умінь майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін у процесі розв’язування педагогічних задач. PhD thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
document_url: http://eprints.zu.edu.ua/18462/1/dys_Novycka.pdf