%0 Journal Article %A Яворська, Т. Є. %A Севостьянов, Є. О. %A Андреев, А. С. %D 2015 %F zu2:18473 %I ЖДУ імені Івана Франка %J Фізичне виховання та спорт у контексті держної програми розвитку фізичної культури В Україні: досвід, проблеми, перспективи %K комплексный контроль, показатели, обследования, тесты %P 58-61 %T Теоретичні основи організації комплексного контролю в системі підготовки дзюдоїстів %U http://eprints.zu.edu.ua/18473/ %V 2 %X Навчально-тренувальний процес є складною динамічною системою, в якій управління – процес її переводу з одного стану в інший шляхом впливу на її змінні. В процесі управління підготовкою спортсмена необхідно здійснювати контроль. Під контролем слід розуміти збір інформації про об’єкт (систему) з метою корекції. Об’єктами контролю у процесі фізичного виховання є: навантаження; стан людини; рівні розвитку сторін спортивної підготовленості (фізичної, тактичної, технічної, психологічної й теоретичної); рівні розвитку фізичних якостей; спеціальне спортивне устаткування тощо. Метою комплексного контролю є оптимізація процесу підготовки та змагальної діяльності спортсменів на основі об’єктивної оцінки різних сторін їх підготовленості та функціональних можливостей найважливіших систем організму. Отже, контроль є процесом, що забезпечує досягнення системою поставленої мети шляхом порівняння фактичного стану системи з бажаним.