%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Тарнопольський, О. Б. %A Кухаренко, А. А. %D 2015 %F zu2:18607 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K перша іноземна мова (англійська), друга іноземна мова (іспанська), навчання другої іноземної мови у виші, педагогічне зіставлення двох мовних систем, позитивний та негативний мовний перенос %N 3 (81) %P 24-28 %T Педагогічне зіставлення мовних систем іспанської та англійської мов як лінгвістичне підґрунтя навчання у виші іспанської мови як другої іноземної на основі англійської як першої іноземної %U http://eprints.zu.edu.ua/18607/ %X У статті розглянуто можливості створення оптимальних умов для викладання у виші другої іноземної мови (іспанської) через зіставлення з першою відомою студентам іноземною мовою (англійською), яка грає головну роль для засвоєння нової мовної системи. Надано результати педагогічного порівняння двох мовних систем на рівнях фонетики, граматики та лексики з точки зору можливостей позитивного та негативного мовного переносу в навчальному процесі.