eprintid: 18607 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/86/07 datestamp: 2015-09-23 07:07:24 lastmod: 2015-09-23 07:13:13 status_changed: 2015-09-23 07:07:24 type: article metadata_visibility: show title: Педагогічне зіставлення мовних систем іспанської та англійської мов як лінгвістичне підґрунтя навчання у виші іспанської мови як другої іноземної на основі англійської як першої іноземної language: ukraine abstract: У статті розглянуто можливості створення оптимальних умов для викладання у виші другої іноземної мови (іспанської) через зіставлення з першою відомою студентам іноземною мовою (англійською), яка грає головну роль для засвоєння нової мовної системи. Надано результати педагогічного порівняння двох мовних систем на рівнях фонетики, граматики та лексики з точки зору можливостей позитивного та негативного мовного переносу в навчальному процесі. keywords: перша іноземна мова (англійська), друга іноземна мова (іспанська), навчання другої іноземної мови у виші, педагогічне зіставлення двох мовних систем, позитивний та негативний мовний перенос creators_name: Тарнопольський, О. Б. creators_name: Кухаренко, А. А. creators_id: mailto:otarnopolsky@mail.ru creators_id: kukharenko1990@gmail.com ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2015 publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 3 (81) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 24-28 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Graddol D. English next. Why global English may mean the end of 'English as a Foreign Language?' / D. Graddol. – British Council. 2006. – 128 p. 2. El español en el mundo 2014 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://cvc.cervantes.es/lengua/anuario/. 3. Weinreich U. Languages in contact. Findings and problems / U. Weinreich. – The Hague : Mouton & Co., 1963. – 149 p. 4. Postman L. Transfer of training as a function of experimental paradigm and degree of first list learning / L. Postman // Journal of Verbal Learning and Verbal Behavior. – 1962. – 1. – P. 109–118. citation: Тарнопольський, О. Б., Кухаренко, А. А. (2015) Педагогічне зіставлення мовних систем іспанської та англійської мов як лінгвістичне підґрунтя навчання у виші іспанської мови як другої іноземної на основі англійської як першої іноземної. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). с. 24-28. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/18607/2/7.pdf