eprintid: 18610 rev_number: 8 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/86/10 datestamp: 2015-09-23 07:19:11 lastmod: 2015-09-23 07:26:53 status_changed: 2015-09-23 07:19:11 type: article metadata_visibility: show title: Створення психологічно сприятливої атмосфери для формування професійної іншомовної компетентності language: ukraine abstract: У статті розглянуто проблему формування професійної іншомовної компетентності. Визначено, що професійна іншомовна компетентність майбутніх фахівців – це комплекс знань професійної лексики, мовленнєвих умінь й навичок для адекватного використання англійської мови відповідно до професійної ситуації. Відмічено, що психологічно сприятливе середовище потрібно створювати з самого початку навчання. Такі "криголами", як "Шість імен", "Сніжний ком" і "Чотири кути" пропонуються як дієві засоби для створення сприятливого середовища для формування професійної іншомовної компетентності keywords: професійна іншомовна компетентність, психологічно сприятливе середовище, "криголами". creators_name: Будас, Ю. О. creators_id: busyulya@bigmir.net ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 3 (81) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 41-46 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Баскаев Р. О тенденциях изменений в образовании и переходе к компетентностному подходу / Р. Баскаев // Инновации в образовании. – 2007. – № 1. – С. 10–15. 2. Бабинець М. М. Формування готовності майбутніх фахівців менеджменту до іншомовного професійного спілкування / М. М. Бабинець // Науковий вісник Ужгородського національного університету. – Серія "Педагогіка, соціальна робота". – Випуск 25. – С. 10–12. 3. Навчальна програма з дисципліни "Англійська мова професійного спрямування". – Київ : Національний технічний університет України "Київський політехнічний університет", 2008. – 10 с. 4. Тинкалюк О. Сутність і структура іншомовної комунікативної компетенції студентів немовних спеціальностей вищих навчальних закладів / О.Тинкалюк // Вісник Львівського ун-ту. – Cерія педагогічна. – 2008. – Випуск 24. – С. 53–63. 5. Герасименко О. В. Иноязычная компетентность как фактор развития коммуникативной культуры студентов : автореф. дисс. на соискание уч. степени канд. пед. наук : спец. 13.00.01 ''Общая педагогика, история педагогики и образования'' / О. В. Герасименко. – Оренбург, 2001. – 36 с. 6. Ставицька І. В. Іншомовна компетентність : місце дефініції у термінологічному полі сучасних наукових суджень [Електронний ресурс] / І. В. Ставицька // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології. – 2013. – № 4 (30). – С. 280–286. – Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/j-pdf/pednauk_2013_4_36.pdf. 7. Секрет І. В. Іншомовна професійна компетентність : проблема визначення / І. В. Секрет // Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету (Педагогічні науки). – Бердянськ : БДПУ, 2010. – № 2. – С. 176–180. 8. Гез Н. И. Формирование коммуникативной компетенции как объект зарубежных методических исследований / Н. И. Гез // Иностранные языки в школе. – 1985. – № 2. – С. 17–24. 9. Роджерс Н. Творчество как усиление себя / Н. Роджерс // Вопр. психологии. – 1990. – № 1. – С. 164–168. 10. Merriam-Webster Dictionary [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.merriam-webster.com. 11. Ніколаєва С. Ю. Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах / С. Ю. Ніколаєва. – К. : Ленвіт, 2002. – 346 с. citation: Будас, Ю. О. (2015) Створення психологічно сприятливої атмосфери для формування професійної іншомовної компетентності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). с. 41-46. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/18610/1/10.pdf