%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Глазунова, Т. В. %A Глазунов, М. С. %D 2015 %F zu2:18613 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K писемне мовлення, латеральна асиметрія головного мозку, мовленнєві навички та уміння %N 3 (81) %P 60-64 %T Навчання англомовного писемного мовлення: психологічний аспект %U http://eprints.zu.edu.ua/18613/ %X У статті розглянуто навчання англомовного писемного мовлення та можливості його оптимізації шляхом урахування таких психофізіологічних факторів, як латеральна асиметрія головного мозку та провідна сенсорна система сприйняття. Виявлено особливості навчання іноземної мови, пов’язані з домінуванням кожної із півкуль головного мозку. Розглянуто етапи навчання писемного мовлення на 1 курсі мовного ВНЗ і вправи, спрямовані на розвиток мовленнєвих умінь та навичок, а також на активізацію роботи обох півкуль головного мозку.