eprintid: 18613 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/86/13 datestamp: 2015-09-23 08:08:52 lastmod: 2015-09-23 08:08:52 status_changed: 2015-09-23 08:08:52 type: article metadata_visibility: show title: Навчання англомовного писемного мовлення: психологічний аспект language: ukraine abstract: У статті розглянуто навчання англомовного писемного мовлення та можливості його оптимізації шляхом урахування таких психофізіологічних факторів, як латеральна асиметрія головного мозку та провідна сенсорна система сприйняття. Виявлено особливості навчання іноземної мови, пов’язані з домінуванням кожної із півкуль головного мозку. Розглянуто етапи навчання писемного мовлення на 1 курсі мовного ВНЗ і вправи, спрямовані на розвиток мовленнєвих умінь та навичок, а також на активізацію роботи обох півкуль головного мозку. keywords: писемне мовлення, латеральна асиметрія головного мозку, мовленнєві навички та уміння creators_name: Глазунова, Т. В. creators_name: Глазунов, М. С. creators_id: summertime_t@mail.ru creators_id: glasunov.maxim@gmail.com ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 3 (81) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 60-64 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Patkowski M. Laterality Effects in Multilinguals during Speech Production under the Concurrent Task Paradigm : Another Test of the Age of Acquisition Hypothesis / M. Patkowski. – IRAL : International Review of Applied Linguistics in Language Teaching, 2003. – 41 (3). – P. 175–200. 2. Albert M. The Bilingual Brain : Neuropsychological and Neurolinguistic Aspects of Bilingualism / M. Albert, L. Obler. – New York : Academic Press, 1978. – 90 p. 3. Сиротюк А. А. Нейро-психологическое и психофизиологическое сопровождение обучения / А. А. Сиротюк. – М. : Творческий центр СФЕСО, 2003. – 282 с. 4. Гарднер Г. Структура разума : теория множественного интеллекта / Г. Гарднер. – М. : ООО ''И. Д. Вильямс'', 2007. – 512 с. citation: Глазунова, Т. В., Глазунов, М. С. (2015) Навчання англомовного писемного мовлення: психологічний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). с. 60-64. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/18613/1/13.pdf