relation: http://eprints.zu.edu.ua/18614/ title: Психолого-фізіологічні основи навчання англійської мови в початковій школі creator: Головська, І. В. creator: Петренко, І. П. subject: LB Теорія і практика освіти description: Статтю присвячено характеристиці психологічних і фізіологічних особливостей учнів молодшого шкільного віку. Особливу увагу приділено визначенню ефективних методів і прийомів навчання англійської мови у школі першого ступеня. З метою запобігання труднощів у вивченні іноземної мови рекомендовано використовувати елементи інтерактивного навчання. Серед найбільш ефективних названо наступні методи: метод "асоціативного куща", "мікрофон", метод проектів, робота в парах, робота в групах тощо. publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка date: 2015 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/18614/1/14.pdf identifier: Головська, І. В., Петренко, І. П. (2015) Психолого-фізіологічні основи навчання англійської мови в початковій школі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). с. 65-68. ISSN 2076-6173 language: ukraine