%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Головська, І. В. %A Петренко, І. П. %D 2015 %F zu2:18614 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K психологічні і фізіологічні особливості учнів молодшого шкільного віку, метод асоціативних символів, інтерактивне навчання, мовне портфоліо. %N 3 (81) %P 65-68 %T Психолого-фізіологічні основи навчання англійської мови в початковій школі %U http://eprints.zu.edu.ua/18614/ %X Статтю присвячено характеристиці психологічних і фізіологічних особливостей учнів молодшого шкільного віку. Особливу увагу приділено визначенню ефективних методів і прийомів навчання англійської мови у школі першого ступеня. З метою запобігання труднощів у вивченні іноземної мови рекомендовано використовувати елементи інтерактивного навчання. Серед найбільш ефективних названо наступні методи: метод "асоціативного куща", "мікрофон", метод проектів, робота в парах, робота в групах тощо.