eprintid: 18614 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/86/14 datestamp: 2015-09-23 07:36:46 lastmod: 2015-09-23 07:43:34 status_changed: 2015-09-23 07:36:46 type: article metadata_visibility: show title: Психолого-фізіологічні основи навчання англійської мови в початковій школі language: ukraine abstract: Статтю присвячено характеристиці психологічних і фізіологічних особливостей учнів молодшого шкільного віку. Особливу увагу приділено визначенню ефективних методів і прийомів навчання англійської мови у школі першого ступеня. З метою запобігання труднощів у вивченні іноземної мови рекомендовано використовувати елементи інтерактивного навчання. Серед найбільш ефективних названо наступні методи: метод "асоціативного куща", "мікрофон", метод проектів, робота в парах, робота в групах тощо. keywords: психологічні і фізіологічні особливості учнів молодшого шкільного віку, метод асоціативних символів, інтерактивне навчання, мовне портфоліо. creators_name: Головська, І. В. creators_name: Петренко, І. П. creators_id: golovskaya-ira@yandex.ua creators_id: innapetrenko@bk.ru ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 3 (81) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 65-68 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Роман С. В. Методика навчання англійської мови у початковій школі : [навчальний посібник] / С. В. Роман. – К. : Ленвіт, 2009. – 216 с. 2. Басіна А. Методика викладання іноземної мови в початковій школі / А. Басіна. – К. : Шкільний світ, 2007. – 128 с. 3. Гусак Л. Є. Застосування методу асоціативних символів у процесі вивчення англійського лексичного матеріалу / Л. Є. Гусак // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. – 2011. – № 17. – С. 15–19. 4. Make your lessons brighter / [yпоряд. С. Тулупова, І. Берегова]. – К. : Ред. загальнопед. газ., 2005. – 128 с. 5. Стом О. Ю. Навчальні ігри в початковій і середній школі / О. Ю. Стом, С. В. Рудь. – Х. : Вид. група ''Основа'', 2010. – 127 с. citation: Головська, І. В., Петренко, І. П. (2015) Психолого-фізіологічні основи навчання англійської мови в початковій школі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). с. 65-68. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/18614/1/14.pdf