eprintid: 18615 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/86/15 datestamp: 2015-09-23 07:53:35 lastmod: 2015-09-23 08:01:04 status_changed: 2015-09-23 07:53:35 type: article metadata_visibility: show title: Підготовка майбутнього вчителя іноземної мови до інноваційної діяльності language: ukraine abstract: У статті розглянуто особливості підготовки вчителя іноземної мови до інноваційної діяльності. На основі аналізу визначень поняття "інноваційна діяльність вчителя", наданих науковцями, запропоновано авторське визначення цього терміну. Обґрунтовано умови підготовки вчителя до використання нововведень у процесі професійної діяльності. Презентовано результати допроектного базового дослідження, проведеного в межах спільного проекту Британської Ради в Україні та Міністерства освіти і науки України "Шкільний вчитель нового покоління" keywords: інноваційна діяльність, майбутній учитель, іноземна мова, Британська рада в Україні, педагогічна підготовка creators_name: Гончарова, О. А. creators_name: Коноваленко, Т. В. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 3 (81) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 69-73 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Каташов А. І. Педагогічні основи розвитку інноваційного освітнього середовища сучасного ліцею : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / А. І. Каташов. – Л., 2001. – 265 с. 2. Сиротенко Г. О. Інноваційний потенціал освіти : досягнення на тлі проблем / Г. О. Сиротенко // Післядипломна освіта в Україні. – 2006. – № 1. – С. 44–49. 3. Сластенин В. А. Педагогика : [учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений] / [Сластенин В. А., Исаев И. Ф., Шиянов Е. Н. ; под ред. В. А. Сластенина]. – М. : Издательский центр ''Академия'', 2002. – 576 с. 4. Демиденко Т. М. Підготовка майбутніх учителів трудового навчання до інноваційної педагогічної діяльності : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. М. Демиденко. – Ч., 2004. – 220 с. 5. Сазонов Б. В. Субъект в процессах нововведений / Б. В. Сазонов // Нововведения как фактор развития : [cборник трудов]. – М., 1987. – С. 84–94. 6. Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології : [навчальний посібник] / І. М. Дичківська. – К. : Академвидав, 2004. – 352 с. 7. Матіюк І. О. Інновації в творчій діяльності педагога / І. О. Матіюк // Проблеми сучасної пед. освіти : [зб. наук. праць]. – Київ, 2003. – Вип. 5. – С. 110–120. 8. Підготовка вчителя до впровадження нових технологій навчання у сільській школі : [монографія] / [Біда О. А., Волошина Г. П., Картель М. В. та ін. ; за заг. ред. Н. С. Побірченко]. – К. : Наук. світ, 2002. – 229 с. 9. Шкільний учитель нового покоління. Допроектне базове дослідження (березень 2014 – березень 2015). – К. : Ленвіт, 2014. – 60 с. citation: Гончарова, О. А., Коноваленко, Т. В. (2015) Підготовка майбутнього вчителя іноземної мови до інноваційної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). с. 69-73. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/18615/1/15.pdf