%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Романишин, І. М. %D 2015 %F zu2:18623 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K підготовка учителя ІМ, функції діяльності учителя, контрольно-оцінювальна компетентність, педагогічні умови %N 3 (81) %P 108-114 %T Теоретичні аспекти підготовки майбутнього учителя іноземних мов до реалізації контрольно-оцінювальної компетентності %U http://eprints.zu.edu.ua/18623/ %X У статті проаналізовано типові задачі діяльності вчителя іноземних мов у межах навчальної, гностичної, виховної, розвивальної, планувальної, організаційної, контролюючої та діагностичної функцій, зазначених у Галузевому стандарті вищої школи та педагогічній літературі. Дано визначення поняття "контрольно-оцінювальна компетентність учителя ІМ", розкрито її компоненти. Обґрунтовано педагогічні умови ефективної підготовки майбутнього вчителя ІМ до реалізації контрольно-оцінювальної компетентності у закладах освіти.