eprintid: 18623 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/86/23 datestamp: 2015-09-23 09:35:21 lastmod: 2015-09-23 09:42:52 status_changed: 2015-09-23 09:35:21 type: article metadata_visibility: show title: Теоретичні аспекти підготовки майбутнього учителя іноземних мов до реалізації контрольно-оцінювальної компетентності language: ukraine abstract: У статті проаналізовано типові задачі діяльності вчителя іноземних мов у межах навчальної, гностичної, виховної, розвивальної, планувальної, організаційної, контролюючої та діагностичної функцій, зазначених у Галузевому стандарті вищої школи та педагогічній літературі. Дано визначення поняття "контрольно-оцінювальна компетентність учителя ІМ", розкрито її компоненти. Обґрунтовано педагогічні умови ефективної підготовки майбутнього вчителя ІМ до реалізації контрольно-оцінювальної компетентності у закладах освіти. keywords: підготовка учителя ІМ, функції діяльності учителя, контрольно-оцінювальна компетентність, педагогічні умови creators_name: Романишин, І. М. creators_id: igor.romanyshyn@gmail.com ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 3 (81) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 108-114 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Шкільний учитель нового покоління. Допроектне базове дослідження (березень 2013 – березень 2014). – К. : Ленвіт, 2014. – 60 с. 2. Компетентнісний підхід у сучасній освіті : світовий досвід та українські перспективи : Бібліотека з освітньої політики / [під заг. ред. О. В. Овчарук]. – К. : "К.І.С. ", 2004. – 112 с. 3. Кваліфікаційні характеристики професій (посад) педагогічних та науково-педагогічних працівників навчальних закладів. – К. : Міністерство освіти і науки України, 2013. – 109 с. 4. Галузевий стандарт вищої освіти за спеціальністю 6.010100 Педагогіка і методика середньої освіти. Іноземна мова. – К. : Міністерство освіти і науки України, 2004. – 154 с. 5. Виробничі функції, типові задачі діяльності та вміння учителя іноземної мови (спеціаліста) / [колектив авторів під керівництвом С. Ю. Ніколаєвої]. – К. : Ленвіт, 1999. – 96 с. – "Бібліотечка журналу "Іноземні мови", вип. 4 /99. 6. Дружилова С. А. Этапы формирования профессиональной компетентности / С. А. Дружилова // Непрерывное образование как условие развития творческой личности : [сб. мат. Фестиваля педагогического творчества, (28–29 августа 2000 г.)] – Новокузнецк : ИПК, 2001. – С. 32–36. 7. Пересторонина И. Л. Особенности формирования профессиональной компетентности будущего учителя при изучении второго иностранного языка / И. Л. Пересторонина // Научное исследование и российское образование : идеи и ценности 21 века : [материалы 6-й междисциплинарной научно-практической конференции аспирантов и соискателей, (3–4 апреля 2003 года)] / [сост. Н. В. Фанькина]. – М. : АПК и ПРО, 2003. – С. 177–181. 8. Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти [Електронний ресурс]. – К. : Кабінет Міністрів України, 2011. – С. 3. – Режим доступу : http://old.mon.gov.ua/often-requested/state-standards/. 9. Скворцова С. О. Професійно-комунікативна компетентність учителя початкових класів : [монографія] / С. О. Скворцова, Ю. С. Вторнікова. – Одеса : Абрикос Компани, 2013. – 290 с. citation: Романишин, І. М. (2015) Теоретичні аспекти підготовки майбутнього учителя іноземних мов до реалізації контрольно-оцінювальної компетентності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). с. 108-114. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/18623/1/23.pdf