eprintid: 18624 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/86/24 datestamp: 2015-09-23 09:38:39 lastmod: 2015-09-23 09:46:02 status_changed: 2015-09-23 09:38:39 type: article metadata_visibility: show title: Організація навчального процесу в магістратурі з використанням інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) language: ukraine abstract: У століття глобальної інформатизації, яка охопила всі сфери життєдіяльності сучасним освітнім простором, затребуваний викладач здатний досягати соціально-значущих результатів у навчанні, вихованні, розвитку студентів. У сучасному суспільстві затребуваний є педагог-професіонал із високим рівнем розвитку інформаційної культури. У статті розглянуто особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі студентів магістратури. З’ясовано основні компоненти інформаційної культури як основи професіоналізму викладача ВНЗ. Обґрунтовано та розглянуто показники рівня сформованості інформаційної культури. Подано основні педагогічні умови розвитку інформаційної культури майбутнього викладача. Проаналізовано метод веб-квесту для підготовки викладачів до використання цього методу в майбутній професійній діяльності. keywords: інформатизація, професіонал, професіоналізм, інформаційна культура, інформаційно- комунікаційні технології creators_name: Супрун, М. В. creators_id: smv_105@mail.ru. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 3 (81) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 115-120 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Буряк В. К. Самообразование в системе формирования профессионализма будущего учителя / В. К. Буряк, О. В. Буряк // Формирование профессионализма будущих педагогов в условиях педагогического вуза. – Кривой Рог : [б. и.], 1992. – С. 35–37. 2. Вульфсон Б. Л. Последипломное образование в развитых странах / Б. Л. Вульфсон // Педагогика. – Киев : [б. и.], 1993. – № 3. – С. 86–92. 3. Концепція національної програми інформатизації. Закони України. – К. : Ін-т законодавства Верховної Ради України, 1999. – Т. 15. – С. 146–160. 4. Матушанский Г. У. Информационно-технологическая подготовка преподавателей высшей школы как средство развития их профессионально важных качеств / [Матушанский Г. У., Рогов М. Г., Цвенгер Ю. В.] // Психологическая наука и образование. – 2001. – №3. – С. 5–10. 5. Гуревич Р. С. Формування інформаційної культури майбутнього фахівця в педагогічних ВНЗ / Р. С. Гуревич // Актуальні проблеми математики, фізики і технологічної освіти : [зб. наук. пр.]. – Вип. 8. – Вінниця : ФОП Данилюк В. Г., 2011. – С. 3–6. 6. Кадемія М. Ю. Використання Веб-квестів у навчальному процесі ВНЗ / М. Ю. Кадемія, М. М. Козяр // Професіоналізм педагога в контексті європейського вибору України : якість освіти – основа конкурентоспроможності майбутнього фахівця : [матеріали міжнар. наук.-практ. конф., (Ялта, 22-24 вересня 2011 р.). – Ялта : РВНЗ КГУ, 2011. – Ч. 1. – 232 с. – С. 153–156. 7. Тверезовська Н. Т. Використання сучасних інформаційних технологій у підготовці магістрів / Н. Т. Тверезовська // Професійна підготовка вчителів в умовах упровадження кредитно-модульної системи : [матеріали Всеукр. наук.-метод. конф.]. – К. : Вид-во КНПУ, 2007. – С. 23–25. 8. Николаева Н. В. Образовательные веб-квесты как метод и средство развития навыков информационной деятельности учащихся [Електронний ресурс] / Н. В. Николаева // Вопросы Интернет-образования. – 2002 – № 7. – Режим доступу : http: // vio.fio.ru_07. 9. Галузинський В. М. Основи педагогіки та психології вищої школи в Україні / В. М. Галузинський, М. Б. Євтух. – К. : Інтел, 1995. – 168 с. 10. Євтух М. Б. Забезпечення якості вищої освіти – важлива умова інноваційного розвитку держави і суспільства / М. Б. Євтух, І. С. Волощук // Педагогіка і психологія. – 2008. – № 1. – С. 70–74. citation: Супрун, М. В. (2015) Організація навчального процесу в магістратурі з використанням інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). с. 115-120. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/18624/1/24.pdf