%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Ярова, О. Б. %D 2015 %F zu2:18625 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K початкова освіта, Європейський Союз, соціальний контекст, тенденції розвитку %N 3 (81) %P 121-125 %T Соціальний контекст розвитку європейської початкової освіти в XXI столітті %U http://eprints.zu.edu.ua/18625/ %X У статті проведено аналіз особливостей соціального контексту розвитку сучасної початкової школи в державах-членах Європейського Союзу на початку ХХІ століття. Вивчено досвід країн ЄС щодо розв’язання соціальних проблем шкільництва на рівні МСКО 1. Визначено загальні тенденції розвитку європейської початкової освіти, що сформовані під впливом політичних, економічних та соціально- культурних чинників.