eprintid: 18625 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/86/25 datestamp: 2015-09-23 09:45:15 lastmod: 2015-09-23 09:51:28 status_changed: 2015-09-23 09:45:15 type: article metadata_visibility: show title: Соціальний контекст розвитку європейської початкової освіти в XXI столітті language: ukraine abstract: У статті проведено аналіз особливостей соціального контексту розвитку сучасної початкової школи в державах-членах Європейського Союзу на початку ХХІ століття. Вивчено досвід країн ЄС щодо розв’язання соціальних проблем шкільництва на рівні МСКО 1. Визначено загальні тенденції розвитку європейської початкової освіти, що сформовані під впливом політичних, економічних та соціально- культурних чинників. keywords: початкова освіта, Європейський Союз, соціальний контекст, тенденції розвитку creators_name: Ярова, О. Б. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 3 (81) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 121-125 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Council of Europe (1987 b). New Challenges for Teachers and their Education. National reports on teacher education. – Strasbourg : Council of Europe, 1987. – MED-15-4. 2. EACEA ; Eurydice ; Eurostat. Key Data on Education in Europe 2012. – Brussels : Eurydice, 2012. – 212 p. 3. Preschool and Primary Education in the European Union. – Brussels : EURYDICE (The Education Information Network in the European Union), 1994. – 119 p. 4. Education at a Glance 2014 : OECD Indicators. – OECD Publishing, 2014. – 566 p. 5. Boland T. Primary Prospects. Developments in Primary Education in Some European Countries. A Quest to Facts, Trends and Prospects / Theo Boland, Jos Letschert. – Enschede : National Institute for Curriculum Development (SLO), 1995. – 190 p. 6. UNICEF. Child poverty in perspective : An overview of child well-being in rich countries. Innocenti Report Card 7. – Florence : UNICEF Innocenti Research Centre, 2007. – 48 p. 7. Мілютіна О. К. Полікультурна освіта учнів середньої загальноосвітньої школи у Великій Британії : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.01 ''Загальна педагогіка та історія педагогіки'' / О. К. Мілютіна. – Житомир, 2008. – 20 c. 8. Institutional Context of Education Systems in Europe : A Cross-Country Comparison on Quality and Equity / [Hofman R. H., Hofman W. H. A., Gray J. M., Daly P.]. – Springer Science & Business Media, 2005. – 199 р. citation: Ярова, О. Б. (2015) Соціальний контекст розвитку європейської початкової освіти в XXI столітті. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). с. 121-125. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/18625/1/25.pdf