%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Литньова, І. Ф. %D 2015 %F zu2:18631 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K моніторинг, зміст моніторингу, якість освіти, професійна підготовка, вчителі філологічних спеціальностей %N 3 (81) %P 150-153 %T Cутність та зміст моніторингу якості професійної підготовки майбутніх учителів філологічних спеціальностей %U http://eprints.zu.edu.ua/18631/ %X У статті проаналізовано шляхи вдосконалення та підвищення якості системи освіти у вищих навчальних закладах України. Обґрунтовано необхідність використання сучасних технологій, нових механізмів і методів управління в освітній галузі. Автором акцентовано увагу на важливості забезпечення впровадження моніторингу якості в процес підготовки майбутніх учителів філологічних спеціальностей. Визначено сутність та зміст моніторингу якості освіти майбутніх фахівців. Дано визначення поняття ''моніторинг''. У статті розглянуто зміст моніторингу в різних галузях науки. Доведено, що використання моніторингу є основним інструментом оцінки ефективності процесу підготовки та передбачення подальших кроків до її підвищення.