eprintid: 18631 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/86/31 datestamp: 2015-09-23 10:13:19 lastmod: 2015-09-23 10:19:16 status_changed: 2015-09-23 10:13:19 type: article metadata_visibility: show title: Cутність та зміст моніторингу якості професійної підготовки майбутніх учителів філологічних спеціальностей language: ukraine abstract: У статті проаналізовано шляхи вдосконалення та підвищення якості системи освіти у вищих навчальних закладах України. Обґрунтовано необхідність використання сучасних технологій, нових механізмів і методів управління в освітній галузі. Автором акцентовано увагу на важливості забезпечення впровадження моніторингу якості в процес підготовки майбутніх учителів філологічних спеціальностей. Визначено сутність та зміст моніторингу якості освіти майбутніх фахівців. Дано визначення поняття ''моніторинг''. У статті розглянуто зміст моніторингу в різних галузях науки. Доведено, що використання моніторингу є основним інструментом оцінки ефективності процесу підготовки та передбачення подальших кроків до її підвищення. keywords: моніторинг, зміст моніторингу, якість освіти, професійна підготовка, вчителі філологічних спеціальностей creators_name: Литньова, І. Ф. ispublished: pub subjects: LB divisions: pedangl full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 3 (81) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 150-153 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Словник іншомовних слів / [уклад. С. М. Морозов, Л. М. Шкарапута]. – К. : Наук. думка, 2000. – 680 с. 2. Бенькович Н. В. Педагогічні умови моніторингу якості професійної підготовки майбутніх економістів у вищому навчальному закладі : дис. … канд. пед. наук : спец. 13.00.04 / Н. В. Бенькович. – Київ, 2014. – 241 с. 3. Майоров А. Н. Мониторинг в образовании. Книга 1 / А. Н. Майоров. – СПб. : Издательство ''Образование- Культура'', 1998. – 344 с. 4. Ильина Т. В. Мониторинг образовательных результатов в учреждении дополнительного образования детей : научно-методический аспект / Т. В. Ильина. – Ярославль, 2000. – 140 с. 5. Байдацька Н. М. Спільні риси і відмінності педагогічного моніторингу, діагностики, дослідження, контролю і оцінювання / Н. М. Байдацька // Наукові записки. Серія : Педагогіка і психологія. Випуск 19. – Вінниця : ВДПУ ім. М. Коцюбинського, 2007. – С. 14–19. 6. Підласий І. П. Діагностика та експертиза педагогічних проектів : [навч. посібник] / І. П. Підласий. – К. : Україна, 1998. – 323 с. 7. Різник Л. М. Теоретичні основи педагогічної діагностики освіти / Л. М. Різник // Вища освіта у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. – 2007. – 468 c. citation: Литньова, І. Ф. (2015) Cутність та зміст моніторингу якості професійної підготовки майбутніх учителів філологічних спеціальностей. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). с. 150-153. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/18631/1/31.pdf