eprintid: 18632 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/86/32 datestamp: 2015-09-23 10:16:26 lastmod: 2015-09-23 10:23:42 status_changed: 2015-09-23 10:16:26 type: article metadata_visibility: show title: Аналіз освіти обдарованих учнів у штаті Новий Південний Уельс (Австралія) language: ukraine abstract: У статті проведено огляд навчальної програми, яка пропонувалась обдарованим учням протягом останніх трьох десятиліть у штаті Новий Південний Уельс (Австралія), проаналізовано політику і практику Департаменту освіти штату стосовно навчання таких учнів, а також програм та заходів, що надаються здібним учням державних шкіл. Також описано структуру системи освіти в Новому Південному Уельсі, проводиться аналіз видатної доповіді Е. Браггетта в 1985 році в шкільній комісії Австралійської Співдружності стосовно освіти обдарованих та висвітлено шляхи подальшого її розвитку у цьому штаті. keywords: обдарованість, талант, освіта, шкільна програма, Австралія creators_name: Кириченко, С. В. creators_id: help-english@mail.ru ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 3 (81) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 154-159 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Braggett E. J. The education of gifted and talented children : Australian provision / E. J. Braggett. – Canberra : Commonwealth Schools Commission, 1985. – 324 p. 2. Implementation of Curriculum Initiatives. Information and Discussion Document. – Sydney : NSW Board of Studies, 1991. – 27 p. 3. Gross M. Exceptionally gifted children / M. Gross. – London : RoutledgeFalmer, 2004. – 320 p. 4. Vinson T. Inquiry into the provision of public education in NSW : Report of the 'Vinson Inquiry' / T. Vinson. – NSW : Pluto Press, 2002. – 176 p. citation: Кириченко, С. В. (2015) Аналіз освіти обдарованих учнів у штаті Новий Південний Уельс (Австралія). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). с. 154-159. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/18632/1/32.pdf